• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Stad verplaatsen

DeletedUser28389

Gast
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is je stad te verplaatsen naar een andere locatie?
 

DeletedUser28076

Gast
nee, het is net zoals in RL, Rotterdam zetten we ook niet opeens in Groningen ;)

Maar je kan wel veroveren of stichten en dan heb je een andere stad op een andere plek. Dan kan je ook 2 steden beheren en als je er meer veroverd of sticht meer.
 

DeletedUser28389

Gast
Oke thanx was er al beetje bang voor. Ik weet hoe te stichten en veroveren. heb laatst gespeeld in 2012 en wou even kijken of het mischien was veranderd. :)
 

DeletedUser28076

Gast
Ik wil je niet afkraken ofzo, maar waarom denk je überhaupt dat het misschien zou kunnen?
 

DeletedUser28080

Gast
Omdat er toch al belachelijke veranderingen sinds 2012, toen hij voor het laatste speelde, zijn aangebracht, dus waarom niet dat?
 

DeletedUser27183

Gast
een stad is nog nooit verplaatsbaar geweest.
Wel is er ooit sprake geweest van dat men de laatste stad kon behouden als men van een wereld afgespeeld zou worden en dat je die dan mee kon nemen bij een herstart of naar een andere wereld
 
Bovenaan