• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stadsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik vind het een stomme stadsnaam?

De Waffen-SS was een paramilitaire organisatie en later ook een volwaardig deel van de Wehrmacht, het leger van nazi-Duitsland. De organisatie was de militaire tak van de SS en werd in 1934 opgericht onder de naam SS-Verfügungstruppe. Zij kreeg in 1940 de naam Waffen-SS. Als onderdeel van de SS stond de Waffen-SS onder de formele leiding van Heinrich Himmler.[1]

Tijdens het overgrote deel van de Tweede Wereldoorlog was de Waffen-SS een organisatie met leden uit verschillende landen, met in 1944 900.000 soldaten waarvan 22.000 Nederlanders waren.[2][3] Om administratieve redenen werden ook de Totenkopfverbände, de bewakers van de concentratiekampen, en de Leibstandarte Adolf Hitler, de persoonlijke lijfwacht van Hitler, tot de Waffen-SS gerekend.

In 1945 werd de Waffen-SS, na de Duitse nederlaag, ontbonden. Op 30 september 1946 werd de Waffen-SS door een geallieerde rechtbank tijdens de processen van Neurenberg veroordeeld als misdadige organisatie en verboden.[4]

Zoals hier in word verteld werden ze veroordeeld als misdadige organisatie, waarom zou je dit als stadsnaam willen hebben?
Om interessant te zijn..?
 

DeletedUser18042

Gast
ik kwam deze tegen op Phi.. vind hem 'niet'gepast, maar ja wie ben ik..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je er zelf al over twijfelt zou ik het sowieso niet doen.

Hij vraagt of wij het "kunnen" vinden.
Dus ik denk dat hij er een waarschuwing of zoiets in die aard voor het gekregen.

Indien dit niet zo is vind ik het nog steeds een slechte naam.

Edit: Hubbes, je hebt gelijk vind ik. Maar als je ermee inzit praat er dan mee samen met de support?
 

DeletedUser18042

Gast
Nah het gaat mij er niet om dat ik ''gelijk'' heb.. maar wil gewoon eens weten hoe anderen over dit ''soort'' namen denken.. Als je de regels leest, dan worden namen als A Hit*** etc NIET geaccepteerd!! Maar dat is ook logisch...!!!!!! maar dan vraag ik me dus af, waarom wel een naam die een directe ''link'' legt tussen dit soort namen..??
 

DeletedUser

Gast
Jha persoonlijk vind ik dit ook.
Als namen zoals deze door de beugel kunnen dan wil ik niet weten wat voor namen er binnenkort komen
die naar nog ergere dingen kunnen verwijzen.
 

DeletedUser18042

Gast
.Dat ''bedoel'' ik dus... Maar ik neem aan dat de Moderatoren dan wel ingrijpen.. Nah.. Grtz
 

DeletedUser19689

Gast
Gewoon aangeven die kerel
Het is waarschijnlijk zo een 8 jarig kereltje dat niet eens weet wat de SS is.
Dit kan inderdaad niet door de beugel.
 

DeletedUser

Gast
Hubbes, ga gewoon ingame naar de support en doe daar je verhaal.
Deze mensen zullen je zeker verder helpen.
 

DeletedUser18042

Gast
ik ''neem'' aan dat de Moderatoren dit ook hebben gelezen.. ben ''nieuwsgierig naar hun reactie..
 

DeletedUser18042

Gast
Nah dat het ''ff'' duurt voor ze er zijn daar 'zit' ik niet mee.. De moderatoren zullen het wel lezen.. dus..
 

DeletedUser

Gast
Als je zo een stadsnaam tegen komt weet je dat het of om een kind van 7-8 jaar dat niet weet wat het betekent of om iemand die gewoon interessant wil doen.
 

DeletedUser

Gast
.Dat ''bedoel'' ik dus... Maar ik neem aan dat de Moderatoren dan wel ingrijpen.. Nah.. Grtz
Ik kom dit toevallig tegen en ik kan je mededelen, de meeste moderatoren lezen dit niet. Je zult een support moeten insturen, want wij gaan helaas niet het forum afstruinen naar spelers die steden melden. Daarnaast kunnen wij ook niet alle steden in een wereld afgaan om te kijken of de naam gepast is. Er is een hulpmiddel, maar deze werkt helaas niet altijd (net als hier het geval is). Wij zijn hiervoor dus redelijk afhankelijk van spelers die deze steden spelers melden.
Ik raad je aan om gewoon een support in te sturen en de stadsnaam te melden en dat voortaan ook te doen.
 

DeletedUser

Gast
Vraag me af of er ook ophef gemaakt zal worden over namen als Ceasar, Napoleon, Djengis Khan, Attilla etc.
Pol Pot of Mao Zedongh zal de meesten niet eens bekend klinken en zo zijn er nog wel een aantal te bedenken, die elk staan voor gruwelijkheden en volkerenhaat. Dat de meesten dit niet hebben meegemaakt of dat het al lang geleden is, mag geen excuus zijn lijkt me.
Hoeveel Holocaust overlevenden spelen tenslotte Grepolis???

Just saying!!! :p
 

DeletedUser

Gast
Vraag me af of er ook ophef gemaakt zal worden over namen als Ceasar, Napoleon, Djengis Khan, Attilla etc.
Pol Pot of Mao Zedongh zal de meesten niet eens bekend klinken en zo zijn er nog wel een aantal te bedenken, die elk staan voor gruwelijkheden en volkerenhaat. Dat de meesten dit niet hebben meegemaakt of dat het al lang geleden is, mag geen excuus zijn lijkt me.
Hoeveel Holocaust overlevenden spelen tenslotte Grepolis???

Just saying!!! :p
Ik denk dat er meer ophef is over 'Waffen SS' omdat mensen zich daar wat beter iets bij kunnen voorstellen, door al de verhalen, films op waargebeurde basis, etcetera
 

DeletedUser19577

Gast
Sluit me hierbij aan...verder is het zo dat naast Mao het toch allemaal erg lang geleden is. Niet minder erg, absoluut niet, maar het was een andere wereld. Stukken van mao vind ik hier ook niet gepast, net als namen omtrent de nazi. Lijkt me niet erg moeilijk om je stadsnaam te veranderen. Kwestie van even klikken, als je daar een hoop (terecht) gezeur mee ontwijkt...
Vind het nogal respectloos om, ook al kijken er geen overlevenden van de oorlog dit spel, een nazi term hier te gebruiken...Als ik hem tegenkwam in een wereld kon die meteen overnieuw beginnen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan