• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Starten op een wereld

DeletedUser30815

Gast
beste Grepolis spelers,

Ik vroeg me af als je begint in een wereld of je kan kiezen waar je begin-dorp komt, of kun je een windrichting kiezen? En kun je ook bij een vriend/vriendin gaan starten op een wereld door te kiezen?
Heb alles beetje afgezocht maar kan niets hier over vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29738

Gast
Als je start zonder een invite kan je gewoon windrichting kiezen.

Als een maatje start kan hij/zij een invite naar je sturen, of omgekeerd.
 

DeletedUser30815

Gast
Hey Arno!

leuk dat je zo snel en sportief reageerd ;)! Nou ik ben net gestart op de nieuwste wereld en als ik dan inlog, dan staat er : Stad stichten.
Ik heb nog nergens op gedrukt, want ik weet niet of je dan te laat bent met een locatie kiezen of niet, of dit gebeurt in de Tutorial dat je een windrichting kan kiezen?
 

DeletedUser5317

Gast
Als je al een afbeelding van een stad ziet met daarbij de pop-up "stad stichten" dan is het inderdaad al te laat. Dan heb je al een stad in de wereld. Je kan wel resetten (vergeten hoe lang je daarvoor moet wachten) en een andere windrichting kiezen.
 

DeletedUser29738

Gast
Resetten kan pas na het einde van de beginnersbescherming
 
Bovenaan