• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Steenhagel

DeletedUser30650

Gast
Hallo,

Als ik met steenhagel een spookstad sloop tot 175 punten, wordt die spookstad dan een stichtplek de volgende dag? Of werkt dat niet zo?
 

DeletedUser27170

Gast
Ik weet niet of dat zo werkt, maar je kunt het uitproberen op de steden van Exalted One, als je die helemaal kapot hagelt weet je het.
 

DeletedUser30650

Gast
Ik heb het eens getest en het werkt in ieder geval niet. Enkele grondstofgebouwen kon ik slopen maar pakhuis, senaat, boerderij etc. kan ik blijkbaar niet beschadigen met steenhagel.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Als je raak schiet kan je alle gebouwen raken, maar niet verder slopen dan level 1. Er is kans dat je kata's kiezen voor een gebouw van level 1 en daardoor niks raken. Daarom wordt het vaak aangeraden niet meer dan 20 kata per aanval te sturen
 
Bovenaan