• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steve Jobs Dood

DeletedUser11780

Gast
Steve Jobs is gisteren. overleden:(. Ik vind het jammer dat hij overleden, hij heeft zoveel betekent voor de technologie (Ipad, Iphone, Ipod, etc.) Nu zal het aandeel van Apple wel weer gaan dalen.

Graag jullie meningen hier over het overlijden van Steve Jobs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Steve Jobs Dood

1 minuut stilte voor toch een icoon van de enorme vooruitgang die de technologie heeft gemaakt in korte tijd. Gisteren zaten we aan de iPod Nano, nu hebben we iPhones en iPads.
Niet dat ik er een heb, maar toch...
 

DeletedUser

Gast
AW: Steve Jobs Dood

De wereld is een belangrijk persoon kwijt, zonde:(
 

DeletedUser

Gast
AW: Steve Jobs Dood

hij had nog zoveel meer kunnen doen.

een groot verkoper, kon dingen goed brengen.
bedacht icoontjes voor programma's :O (onmisbaar voor de hedendaagse technologie)
en vele andere dingen
 

DeletedUser

Gast
AW: Steve Jobs Dood

Ja, dat kan je wel zeggen, maar er waren ook mensen blij mee helaas, en hij was een goed man, dus waarom.........
 

DeletedUser

Gast
AW: Steve Jobs Dood

Oké het is jammer natuurlijk dat hij dood is, (zo oud was hij niet)
maar de aandelen van Apple zullen heus niet dalen!

En natuurlijk waren er mensen blij mee (= concurrentie) maar die moet je proberen te negeren. (ook al is dat lastig.)
Trouwens de technologie van Apple, natuurlijk is dat wel knap maar ik vind niet echt dat Steve Jobs wat heeft betekend.

Hij was het icoon van Apple maar al die dingen zijn ontworpen door andere mensen niet door Steve Jobs.

Maar ik vind het ook jammer dat hij dood is, leek me een aardige man.
 

DeletedUser12160

Gast
AW: Steve Jobs Dood

Hey,

natuurlijk is het erg maar eerst hoor je niemand over hem en nu is hij dood nu hoor je iedereen het over de helft had hem voor de dood qua naam niet als historische held gezien
 

DeletedUser

Gast
AW: Steve Jobs Dood

Hey,

natuurlijk is het erg maar eerst hoor je niemand over hem en nu is hij dood nu hoor je iedereen het over de helft had hem voor de dood qua naam niet als historische held gezien
Er is een gezegde... "Over de doden niets dan goeds".
 
Bovenaan