• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

stoppen pandosia

wat is de reden dat er nog geen stop is voor wereld Pandosia . Er zijn nog maar 290 spelers en het is toch zo dat als er minder dan 300 9192) spelers met een stad.
dus wat is de reden dat er nog geen einde aan komt?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17789

Gast
Er zijn nog 319 spelers actief op Pandosia.
waar zijn die dan ?

a5e654b57a24754f44531efe930e4cc5.png
 

DeletedUser16083

Gast
Wereld samenvatting
Actieve spelers: 174, inactief binnen 2-7 dagen: 46

op grepolife
 

DeletedUser29138

Gast
Waar zijn die dan ?
volgens de ranglijst zijn er 291

Ik weet niet exact hoe het werkt. Mijn persoonlijke database (Die ik gebruikte om een soort Grepolis website te maken, maar de front-end nooit echt heb afgewerkt) geeft dit aan:

1606665586691.png


(tweede kolom is aantal spelers aanwezig op pandosia)

Voor mijn reactie op deze post gisteren had ik dit nagekeken en ook bij Kroenuh vermeld of hij eens wou nakijken of dit effectief klopte en dat heeft hij bevestigd. Wellicht zit er dus een verschil op wat er weergegeven wordt op de ranglijst en wat de back-end als "actief" beschouwd.
 

DeletedUser16083

Gast
dus spelers zonder steden worden gezien als actief,

nou ja ms zijn ze wel actiever dan sommige met 100 steden hahaahhaaha
 
we gaan ook gewoon door hoor :)
Maar snap het alleen niet zo goed! De officiële ranglijst van Inno ingame geeft 293 spelers aan, de persoonlijke database van een mod 316, dus deze wordt gehanteerd, en Inno zit fout? Moet dit topic dus verplaatst worden naar Bugs! :p
 
we gaan ook gewoon door hoor :)
Maar snap het alleen niet zo goed! De officiële ranglijst van Inno ingame geeft 293 spelers aan, de persoonlijke database van een mod 316, dus deze wordt gehanteerd, en Inno zit fout? Moet dit topic dus verplaatst worden naar Bugs! :p

Inno zit niet fout. Ze zitten goed. Deze wereld gaat nog 1 jaar door, dus succes
 

DeletedUser29138

Gast
we gaan ook gewoon door hoor :)
Maar snap het alleen niet zo goed! De officiële ranglijst van Inno ingame geeft 293 spelers aan, de persoonlijke database van een mod 316, dus deze wordt gehanteerd, en Inno zit fout? Moet dit topic dus verplaatst worden naar Bugs! :p

Mijn persoonlijke database heeft hier niks mee te maken. Iedereen kan dat maken, alle 3rd-party websites zoals Grepolife, Grepodata, Modscripts,... gebruiken een eigen database. Grepolis stelt bepaalde data publiek zodat mensen dat kunnen gebruiken. Ik en andere developers kunnen enkel en alleen aan die data omdat InnoGames die publiek stelt, het is hun data. De data die publiek is is tevens trouwens de in-game data die iedereen kan zien, de ranglijsten.

Het verschil zit er op dat de ranglijst minder spelers weergeeft dan hun eigen database (die dus gedeeltelijke publiek is). Ik denk niet meteen dat dat een fout is, wellicht filteren ze bepaalde spelers eruit op de ranglijst voor een bepaalde reden.
 
Bovenaan