• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9608

Gast
'Duitse supervulkaan roeit Europa uit'


Nu het jaar is aangebroken waarin wij er allemaal aangaan, is nu ook bekend wat ons Europeanen mogelijk de dood inhelpt: een vulkaan vlak over de grens.

Een enorme vulkaan bij het Duitse Bonn kan ieder moment uitbarsten, en een groot deel van Europa verwoesten.

We all gonna die

Het gaat hier om een slapende vulkaan in de Laacher See. Deze kolos barst eens in de tien- tot twaalfduizend jaar uit. De laatste keer dat deze vulkaan tot uitbarsting kwam, is echter al weer 12.900 jaar geleden. We moeten volgens experts, dus ernstig rekening houden met een nieuwe uitbarsting.

Monster

Als dit monster zou uitbarsten, dan wordt gevreesd voor een uitbarsting van de omvang van de Pinatubo. Die bedekte op de Filipijnen 20 jaar geleden een enorm gebied met een dik pak as en was meteen de grootste vulkaabuitbarsting van de vorige eeuw.

Spannend....

Nu kennen we wel meer van die onheilspellende berichten van sluimerende supervulkanen, maar toch zijn er verontrustende tekenen van verhoogde activiteit. Zo werden verdachte luchtbellen op het meer aangetroffen. Spannend....


Bron: http://www.rtl.nl


/me is scared :(
Wat vinden jullie hier van?
 

DeletedUser11561

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Wat vinden jullie hier van?
Als die in Yellowstone of Siberië gaat zijn de rapen pas echt gaar.

De Pinatubo was niet eens een scheet vergeleken met échte vulkaanuitbarstingen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Sensatienieuws. Negeren totdat een echte nieuwsbron er iets over zegt.
 

Araluen

Manticore
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

mee eens.

verhoogde activiteit?
betekend dat niet dat hij nu eindelijk pas echt ligt te snurken en in een diepe slaap ligt?
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Sensatienieuws. Negeren totdat een echte nieuwsbron er iets over zegt.

Inderdaad ik zie nog niet voldoende bewijs, zo is dit nog maar verdacht nieuws.
Luchtbellen verdenken is niet genoeg om te concluderen dat de vulkaan ook daadwerkelijk gaat uitbarsten ...
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Ja ofniet! Waarschijnlijk een wetenschaps foutje, hetzelfde als een atoom is niet het kleinste deeltje wat er is en de aarde is niet plat. Wat eerder werd beweerd.

Denk dat het te veel naar de hooft is gestegen dat de wereld zogenaamd vergaat in 2012.
Wat Pluisjen aangeeft, gewoon sensatie nieuws.
 

DeletedUser6667

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Indien Yellowstone uitbarst, komt er een nieuwe ijstijd gedurende 10 jaar over de hele wereld ;) We gaan allen toch zoiezo eens dood.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

nou als duitsland overstroomd word dan kan innogames geen games meer maken, maar ff siri, ik denk dat dit allemaal onzin is... ookal zal het wel cool zin...
 

DeletedUser11561

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Indien Yellowstone uitbarst, komt er een nieuwe ijstijd gedurende 10 jaar over de hele wereld ;) We gaan allen toch zoiezo eens dood.
mwoah, ik denk wel langer, alleen al de uitbarsting kan 10 jaar duren....
nou als duitsland overstroomd word dan kan innogames geen games meer maken, maar ff siri, ik denk dat dit allemaal onzin is... ookal zal het wel cool zin...
Ojee, komt-ie weer: menselijke arrogantie.

omdat het in mensenheugenis nog nooit gebeurd is, kan het niet.

De komende XXX jaar sterft de mensheid minstens 10 keer uit; supervulkanen, megatsunamis, astroïden, ijstijden en hete periodes! het kan morgen, het kan over een miljoen jaar, maar gebeuren zal het.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

er zullen wss de komende jaren veel natuurrampen zijn maar, denk niet dat die vulkaan het einde van Europa gaat beteken.

ze voorspelden ook dat in 2011 iedereen zou dood gaan en is niet gebeurd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Voor zover ik weet op 21 December 2012 hoor:O
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

er zijn veel meer voorspellingen elk jaar is er wel een wetenschapper die dit voorspeld.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Ik vind het wel frappant dat mensen dit linken aan de voorspelling van de Maya's, die beweert dat de wereld vergaat in 2012. Alleen is het wel zo dat deze vulkaan, als hij al uitbarst dit jaar, enkel invloed heeft op Europa. Hij zal dus niet de wereld doen vergaan. Verder is dit mijn inziens quatsch tot er wetenschappelijke artikels over gepubliceerd zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Ik vind het wel frappant dat mensen dit linken aan de voorspelling van de Maya's, die beweert dat de wereld vergaat in 2012. Alleen is het wel zo dat deze vulkaan, als hij al uitbarst dit jaar, enkel invloed heeft op Europa. Hij zal dus niet de wereld doen vergaan. Verder is dit mijn inziens quatsch tot er wetenschappelijke artikels over gepubliceerd zijn.

Dat van de maya's is de grootste interpretatiefout ooit.
:bol_blauw:De tekst is verkeerd vertaald.
:bol_blauw:Er wordt nog gesproken over gebeurtenissen na dit jaar.
:bol_blauw:Het is heel onwaarschijnlijk dat de Maya's dit konden voorspellen
:bol_blauw:Ze hebben waarschijnlijk een rekenfout gemaakt.

Die vulkaan in Duitsland. Tja als ze uitbarst is het zo hé.
Als men wat meer energie zou steken in onderzoek naar defensieve technologie om ons zelf te beschermen in plaats van offensieve atoombommen dan zouden we waarschijnlijk nu of zeer binnenkort een vulkaan niet meer indrukwekkend vinden. En zoals al eerder gezegd, hoe betrouwbaar is die bron?
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Inderdaad Neptunus II. Zelfs zonder al die andere redenen zou ieder weldenkend mens moeten kunnen beseffen dat het onzin is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

ik ben banger voor de yellowstone dan voor zo'n vulkaan die opstaat
en over 5 miljard jaar gaat de aarde er toch aan door de supernova van onze geliefde zon die supernova zal onze complete planeet verwoesten. dit is geen fabeltje maar een echt wetenschappelijk feit onze zon is van het formaat dat hij na 10 miljard ja dood gaat en hij heeft er al 5 miljard opzitten dus.
dan gaan we nu maar dood, de ergste ziekte hebben we allemaal:leven en die ziekte heeft verschillende symptomen bijvoorbeeld kanker cholera en hartstilst en ga zo maar door
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

ik ben banger voor de yellowstone dan voor zo'n vulkaan die opstaat
en over 5 miljard jaar gaat de aarde er toch aan door de supernova van onze geliefde zon die supernova zal onze complete planeet verwoesten. dit is geen fabeltje maar een echt wetenschappelijk feit onze zon is van het formaat dat hij na 10 miljard ja dood gaat en hij heeft er al 5 miljard opzitten dus.
dan gaan we nu maar dood, de ergste ziekte hebben we allemaal:leven en die ziekte heeft verschillende symptomen bijvoorbeeld kanker cholera en hartstilst en ga zo maar door

het ging toch over die vulkaan....

en waarvoor yellowstone, 5miljard, dus niet om bang voor te zin nu..
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

e n als laatste, het is allemaal onzin
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

'Duitse supervulkaan roeit Europa uit'


Als dit monster zou uitbarsten, dan wordt gevreesd voor een uitbarsting van de omvang van de Pinatubo. Die bedekte op de Filipijnen 20 jaar geleden een enorm gebied met een dik pak as en was meteen de grootste vulkaabuitbarsting van de vorige eeuw.


combineer deze 2 stukken uit het artikel 'roeit Europa uit' en 'uitbarsting als 20 jaar geleden op de Filipijnen'

--> zou willen zeggen dat die vulkaan heel de Filipijnen en een stuk van azie heet uit geroeid?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan