• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

ik geloof er niet in,

iemand zei laatst nog dat dat ding van de maya's fout was ontcijfert en de wereld pas veel later zou vergaan

ik geloof hier eerlijk gezegd ook niet in.....
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

klopt de vertaling van de maya's was fout, deze is nu berekend op 2284 ... ongeveer :p

Verder wat noem je bij een vulkaan verhoogde activiteit.
De grond bij de Yellowstone caldera is in de laatste eeuw 70 cm omhoog gekomen.
Deze caldera barst normaal om de 600.000 jaar uit en is nu 40.000 jaar over tijd.
Zo kun je van deze vulkaan zeggen dat er ook verhoogde activiteit plaats vindt.
Alleen is het zo dat zwellingen en krimping van dergelijke magmahaarden een normaal verschijnsel is.
Dus zelfs als dat het geval is in duitsland. Hoeven we ons geen zorgen te maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Daarjuist was het nog op het nieuws van vtm. Die zeiden ook al dat de vulkaan nog geen echte tekens van activiteit vertoont. Volgens mij blijft dat ding nog wel ff maffen.:p
 

DeletedUser11561

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

ook in Bolivia gaan ze los:

supervulkaan_der_verdoemenis

oja: de aarde kan trouwens helemaal niet vergaan; zelfs als er een astroïde ter grootte van Mars op de aarde klapt, zal de aarde alsnog blijven ronddraaien. en naar 100 tot 500 miljoen jaar is alles weer zoals het was. Maar dan zijn kakkerlakken de heersende soort.
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Ik zag het zonet op het nieuws :O
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Ik vind alles wat beweerd: De wereld vergaat, Europa word uitgeroeid maar onzin...
Eens gaan we allemaal dood en dat moment is nu nog niet gekomen. Leef in het nu en de nabije toekomst en ga niet lopen piekeren over iets dat misschien over weet ik veel hoeveel jaar kan gebeuren...
 

Araluen

Manticore
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

weet je wat me dan wel l'llig (geen o invullen) lijkt, dan is iedereen opgelucht in 1-1- 2013 dat de aarde niet is vergaan in 2012. en dat vergaat ie een paar maanden later :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

weet je wat me dan wel l'llig (geen o invullen) lijkt, dan is iedereen opgelucht in 1-1- 2013 dat de aarde niet is vergaan in 2012. en dat vergaat ie een paar maanden later :)

zou nog wel grappig zijn als je het bekijkt van een kant waar jij blijft leven
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

lol, anders heb ik nog altijd me winterbanden :O
 

DeletedUser

Gast
AW: Supervulkaan Duitsland; We all gonna die!

Voor discussies over het einde van de wereld hebben we dit(klik) topic. Ik gooi dit dicht, daar kunnen jullie de discussie verder voortzetten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan