DeletedUser
Gast
mn broertje heeft synroom van down.
ik vind het dus erg als er met mongool word gescholden.
wat vinden jullie
ik vind het dus erg als er met mongool word gescholden.
wat vinden jullie
Nutteloos topic er zijn al meerdere topics die over schelden gaan laten we niet voor iedere ziekte / afwijking / handicap / aandoening / etc etc een nieuwe topic gaan aanmaken svp.
Ik scheld er zelf mee...
Srry, wel doe ik het niet in de buurt van mensen bij wie het pijn doet...
wat mij betreft is het:
Schelden mag: Maar pas op waar en wat je zegt!
Nutteloos topic er zijn al meerdere topics die over schelden gaan laten we niet voor iedere ziekte / afwijking / handicap / aandoening / etc etc een nieuwe topic gaan aanmaken svp.
Wou ik ook zeggen ^^
ik ben van mening dat je niet met dat woord moet schelden, je kan mensen er echt pijn mee doen
Weljaa he, laten we dan die tumorige ziekte er ook bij halen en wederom hippie gaan spelen.
No offense, maar dit vind ik nou altijd slappe hap.
Het gebeurt, accepteer het.
Kijk eens goed: als jij een down-patiënt ziet, heb jij dan niet een klein beetje de neiging hem stiekem uit te schelden voor "mongool"?
Dat is jammer voor aartje, maar zo denk ik nou ook.
Ik hou niet van debiele blikken.
Zo hebben we ook een gast op school, 1.50, 17 jaar oud, traint 4 uur per dag en eet minimaal. Gevolg, hij staat dom te kijken in de aula, en niemand mag hem. Dat terzijde. Ik hou niet van debiele mensen
Weljaa he, laten we dan die tumorige ziekte er ook bij halen en wederom hippie gaan spelen.
No offense, maar dit vind ik nou altijd slappe hap.
Het gebeurt, accepteer het.
Kijk eens goed: als jij een down-patiënt ziet, heb jij dan niet een klein beetje de neiging hem stiekem uit te schelden voor "mongool"?
Zo hebben we ook een gast op school, 1.50, 17 jaar oud, traint 4 uur per dag en eet minimaal. Gevolg, hij staat dom te kijken in de aula, en niemand mag hem. Dat terzijde. Ik hou niet van debiele mensen
Je mag toch zeker mongool zeggen tegen een mongool