• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Tactiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
goede tactiek: online zijn
slechte tactiek: offline zijn

goede aanval: tegenstander is offline
slechte aanval: tegenstander is online

Er is geen enkele manier om beter te spelen dan iemand anders, behalve meer online zijn.
Er is helemaal niks wat je goed kan doen bij een aanval, behalve hopen dat je tegenstander niet online komt om te dodgen.

Suf spelletje, dus ik snap dat er zoveel sukkels zijn die "denken" dat ze goed zijn.
Idd erg knap om online te zijn als je wordt aangevallen en slecht als je offline bent.
 

DeletedUser

Gast
Goh? Stadje kwijt geraakt?

Goede tactiek: Meer troepen hebben dan de tegenstander.
Slechte tactiek: Minder troepen hebben dan de tegenstander.

Goede aanval: Meer troepen dan de tegenstander ongeacht online of offline
Slechte aanval: Minder troepen dan de tegenstander ongeacht online of offline

Voor andere spelletjes die wat vredelievender zijn verwijs ik je door naar je facebook waar je FarmVille en CityVille kan spelen. Het blijft een online browser game als je dat niet wil begrijpen kan niemand je helpen...
 

DeletedUser6663

Gast
goede tactiek: online zijn
slechte tactiek: offline zijn

goede aanval: tegenstander is offline
slechte aanval: tegenstander is online

Er is geen enkele manier om beter te spelen dan iemand anders, behalve meer online zijn.
Er is helemaal niks wat je goed kan doen bij een aanval, behalve hopen dat je tegenstander niet online komt om te dodgen.

Suf spelletje, dus ik snap dat er zoveel sukkels zijn die "denken" dat ze goed zijn.
Idd erg knap om online te zijn als je wordt aangevallen en slecht als je offline bent.

Het gaat om de activiteit maar ook om de tactiek! Begin gewoon met een goed alliantie, scheeld een hoop.
 

DeletedUser

Gast
goede taktiek: vroeg aanvallen. meeste mensen zijn s'avonds online ;)
slechte taktiek: s'avonds aanvallen. dan zijn de meeste online.
 

DeletedUser

Gast
goede tactiek: online zijn
slechte tactiek: offline zijn

goede aanval: tegenstander is offline
slechte aanval: tegenstander is online

Er is geen enkele manier om beter te spelen dan iemand anders, behalve meer online zijn.
Er is helemaal niks wat je goed kan doen bij een aanval, behalve hopen dat je tegenstander niet online komt om te dodgen.

Suf spelletje, dus ik snap dat er zoveel sukkels zijn die "denken" dat ze goed zijn.
Idd erg knap om online te zijn als je wordt aangevallen en slecht als je offline bent.

Excuse me, maar klopt niet echt hoor. :)
Net zoals er in het begin mensen zijn die al snel meer punten hebben dan andere, zijn er in 't begin ook al heel snel mensen met veel meer troepen dan gemiddeld. Zorg dus dat je troepen in orde zijn en dan kun je misschien de tactische kant van het spel gaan bekijken in plaats van alleen het online/offline gebeuren. ;)
 

DeletedUser

Gast
aangezien dit topic nergens naartoe lijkt te gaan sluit ik hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan