• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

terughalen transportschepen

DeletedUser

Gast
Hallo,

Onlangs heb ik ter ondersteuning een paar transportschepen naar stad op ander eiland laten varen.
Nu wil ik ze weer terug halen.
Heb al wat geprobeert maar lukt niet.
Wie weet er raad?
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

je moet naar je stadsoverzicht-->agora-->buiten--> nu op het pijltje klikken;)
 

DeletedUser5865

Gast
AW: terughalen transportschepen

Het Bovenste pijltje is voor alle troepen terug halen.
Het Onderste pijltje kan je een deel van de troepen terug halen.
 

DeletedUser5865

Gast
AW: terughalen transportschepen

Nee, dat gaat niet bij een Kolonisatie op dezelfde manier. De Kolonisatie staat niet als "Troepen buiten" in je Agora. Die kunnen daar dus niet terug gehaald worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

Nee, dat gaat niet bij een Kolonisatie op dezelfde manier. De Kolonisatie staat niet als "Troepen buiten" in je Agora. Die kunnen daar dus niet terug gehaald worden.

zeker wel, bij mij staat dit wel bij troepen buiten, en ik kan gewoon troepen terug halen, (wereld beta)
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

Als je aan het koloniseren bent kun je wel je troepen terugtrekken maar als je je kolo terugtrekt dan stop de kolonisering.
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

In wereld MU, kan ik de transportschepen alleen terugtrekken wanneer ik ze óók laad met troepen die ik aan land heb gebracht ter ondersteuning van een nieuwe kolonie-stad. Ik wil de troepen juist NIET mee terugnemen maar alleen de transportschepen laten terugkeren. Dat kan niet: ik krijg het bericht: 'de capaciteit van de achtergebleven transportschepen is onvoldoende'. Wie heeft een antwoord/tip hoe dit op te lossen?
Groet, Pjotrpolis
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

Dat is logisch, je moet genoeg transportboten daar hebben om je troepen terug te brengen, dus gaat dat niet ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

Het valt mij op dat als een leger groep (land of zee) een bepaalde tijd onderweg naar het doel is (voor aanval of ondersteuning) vervalt de mogelijkheid om deze terug te trekken en is dit pas mogelijk indien deze hun doel bereikt hebben.

Soms is dat lastig... Zeker als je ondersteuning stuurt aan iemand 100 uur uit jouw buurt. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

Het valt mij op dat als een leger groep (land of zee) een bepaalde tijd onderweg naar het doel is (voor aanval of ondersteuning) vervalt de mogelijkheid om deze terug te trekken en is dit pas mogelijk indien deze hun doel bereikt hebben.

Soms is dat lastig... Zeker als je ondersteuning stuurt aan iemand 100 uur uit jouw buurt. ;)

Je kan binnen een bepaalde tijd dat je ze stuurt ze terugtrekken (net zoals aanvallen) en uiteraard ook als ze daar staan. Tijdens de reis inderdaad niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

Je kan binnen een bepaalde tijd dat je ze stuurt ze terugtrekken (net zoals aanvallen) en uiteraard ook als ze daar staan. Tijdens de reis inderdaad niet.


kan degene naar wie je stuurt de troepen terugsturen? ik ben bang dat als mijn ondersteuning aankomt de stad al overgenomen is.

wordt het dan een aanval of komt alles onverricht ter zake terug?
 

DeletedUser

Gast
AW: terughalen transportschepen

kan degene naar wie je stuurt de troepen terugsturen? ik ben bang dat als mijn ondersteuning aankomt de stad al overgenomen is.

wordt het dan een aanval of komt alles onverricht ter zake terug?

Je kan zelf de troepen terugsturen en de ander kan ook de troepen terugsturen, maar pas als de ondersteuning aangekomen is, zie mij PM ;)
 
Bovenaan