• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Tips voor mij ?

DeletedUser

Gast
Hallo jongens ,

Ik speel pas net weer grepolis en kan dus wat tips gebruiken .

Wie kan er wat geven?
 

DeletedUser15440

Gast
Tip 1, vraag gwn alliantiegenoten, of andere grotere spelers in je gebied, je mailt vaak in het begin iemand voor een alliantie, zit je erin, stel deze persoon wat vragen, tip 2, haven is niet belangrijk, al lijkt het dit wel, academie is beter, probeer snel ruiters de hebben, en dan FARMEN, FARMEN EN NOG EENS FARMEN, als je niet weet wat dit is, wiki, voor al je andere vragen, toch wiki
 

DeletedUser

Gast
Tip 1. Probeer alles een beetje op hetzelfde level te houden. Tip 2. Als je troepen hebt probeer zoveel mogelijk boerendorpen te veroveren, want daar kun grondstoffen van opeisen. Tip 3. Probeer in een goeie alliantie te komen. En tip 4. Probeer zo snel mogelijk de academie te krijgen.
 

DeletedUser12160

Gast
ik heb ook een goede tip: Mail een pro zo als ik :)
 

DeletedUser15440

Gast
Ik denk gwn, tips voor een beginner, ok, ik zal je een paar tips geven, probeer een paar termen te leren, en weet hoe ze werken, ik geef er wel een paar:

Dodgen, je krijgt een aanval waarvan je weet of denkt dat er geen kolo bij is, je stuurt je troepen voor de aanval weg, en haal ze na de aanval weg, zo leid je geen verlies

Tripwire, dit is vaak, 1 bireem, 1 transport, 1 zwaardvechter, als de bireem dood is, weet je dat het een zee-aanval was, de zwaardvechter, dat ze over land zijn gekomen, is alles dood, dan moet je aanvallen met zo min mogelijk over land, dan krijg je uiteraard een rapport, staat er bij de titel, Je eigen stad waaruit je aanvalt) valt (de stad die je aanvalt) aan die bezet is door (speler) staat het is bezet door er niet is de stad niet bezet, je kan ook spioneren en kijken of er een kolo ligt, dan moet je wel weten of er al een kolo lag of niet.

Snipen, er komen veel aanvallen, en ook ondersteuning, tussen de 1na laatste en laatste aanval laat je ondersteuning aankomen, die dood de kolo

Backsnipen, Je laat de kolo binnenkomen, je stuurt al je troepen weg als os, je laat een aanval zo dicht mogelijk erachteraan lopen

LET BIJ BEIDE SNIPE MANIEREN OP DE ANTI-TIME REGELING VAN ONGEVEER 10 TOT 15 SEC
 

DeletedUser

Gast
Ik denk gwn, tips voor een beginner, ok, ik zal je een paar tips geven, probeer een paar termen te leren, en weet hoe ze werken, ik geef er wel een paar:

Dodgen, je krijgt een aanval waarvan je weet of denkt dat er geen kolo bij is, je stuurt je troepen voor de aanval weg, en haal ze na de aanval weg, zo leid je geen verlies

Tripwire, dit is vaak, 1 bireem, 1 transport, 1 zwaardvechter, als de bireem dood is, weet je dat het een zee-aanval was, de zwaardvechter, dat ze over land zijn gekomen, is alles dood, dan moet je aanvallen met zo min mogelijk over land, dan krijg je uiteraard een rapport, staat er bij de titel, Je eigen stad waaruit je aanvalt) valt (de stad die je aanvalt) aan die bezet is door (speler) staat het is bezet door er niet is de stad niet bezet, je kan ook spioneren en kijken of er een kolo ligt, dan moet je wel weten of er al een kolo lag of niet.

Snipen, er komen veel aanvallen, en ook ondersteuning, tussen de 1na laatste en laatste aanval laat je ondersteuning aankomen, die dood de kolo

Backsnipen, Je laat de kolo binnenkomen, je stuurt al je troepen weg als os, je laat een aanval zo dicht mogelijk erachteraan lopen

LET BIJ BEIDE SNIPE MANIEREN OP DE ANTI-TIME REGELING VAN ONGEVEER 10 TOT 15 SEC
Je moet er wel bij zeggen dat het om het oude systeem gaat ;)
 

DeletedUser

Gast
De laatste activiteit van de topicstarter was op 04-05-12 om 18:58. ;) Maar sowieso zal hij niet veel aan de laatste posts gehad hebben, als zijnde beginner die zijn stadje nog op moet bouwen.
 
Bovenaan