• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Transport

DeletedUser

Gast
Wat voor transportboten gebruiken jullie voor grond def? Snel of traag en waarom eigenlijk?

Ik zelf gebruik traag aangezien het bij kolo's niet veel uitmaakt en ze lekker goedkoop zijn..
 

DeletedUser13188

Gast
Hangt er een beetje van af welke spelfase. In het begin trage, dan kan je in een relatief kleine stad al flink wat def en boten maken zonder eerst je aca naar 22 te hoeven doen. Later als je meer steden hebt een paar steden met trage voor preventieve OS en een paar steden met snelle voor bij calamiteiten.
 

DeletedUser19654

Gast
Voor def gebruik ik altijd snel... Heb ik meestal niet die ergernis dat ik er te lang over doe.
En bij de kolo meestal trage, want dan maakt het niet uit. Hoewel mijn voorkeur naar Tp's altijd wel snelle zijn :)
 
Bovenaan