• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Transportboten slopen

DeletedUser

Gast
hallo,
weet iemand hoe het kan dat ik soms wel transportboten sloop met vuurschepen, en dat ik een andere keer geen transportboten sloop, als ik bijvoorbeeld met enkel 20 vuurschepen aanval?
Alvast bedankt voor het antwoord!
 

DeletedUser

Gast
AW: Transportboten slopen

Als de troepen ook vernietigd worden/zijn dan zinken de transportboten ook. Als je de troepen niet vernietigd, blijven de transportboten heel.
 

DeletedUser

Gast
AW: Transportboten slopen

als ik voor deze aanval de troepen al heb vernietigd, kan ik dan met enkel vuurschepen de transportschepen kelderen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Transportboten slopen

en kan het absoluut niet als er nog eenheden zijn? zou ik naar een spookstad waar ik de transportboten heb laten kelderen een kolo toesturen zonder dat ik bang moet zijn dat er nog eenheden staan? (ik heb namelijk geen zin weer een kolo te verliezen...)
 

DeletedUser

Gast
AW: Transportboten slopen

weet iemand dit? dan wil ik namelijk vannacht kolo wegsturen...
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Transportboten slopen

Dan zouden er inprincipe geen troepen meer moeten staan ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Transportboten slopen

Transportboten kunnen alleen vernietigd worden als de eenheden die erbij horen niet in de stad aanwezig zijn
  • Als er OS in een stad staat, en al het landOS is dood kun je de transporters van de ondersteuner wel vernietigen, maar die van de stadseigenaar niet.
  • Als troepen uit een stad een boerendorp/stad op het eiland aanvallen, en er geen eenheden in de stad overblijven kan je de transporters vernietigen
  • Als er 100 transporters liggen, en 1 zwaard kan je de transporters niet vernietigen.
  • Het maakt niets uit hoeveel transporters er liggen, 1 vuurschip zal alles laten zinken als het mogelijk is
 

DeletedUser

Gast
AW: Transportboten slopen

en als van de stadseigenaar niet dood is, dan kun je ze toch ook niet vernietigen?
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Transportboten slopen

Als de troepen in de stad niet dood zijn. Kunnen de transport schepen ook niet dood. Als er OS staat moeten ook eerst de troepen dood. Soms zijn er mensen die sturen 5 transport schepen met maar 20 poppetjes. Dan gaan er wel 4 boten dood aangezien daar niemand in zit.
 
Bovenaan