• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Tribal Wars 2 - Moderators gezocht!

DeletedUser20686

Gast
Tribal Wars 2 - Moderators gezocht!

Beste spelers,

Zoals velen van jullie weten wordt er momenteel hard gewerkt aan Tribal Wars 2. Het is al een lange tijd aangekondigd, maar we zitten eindelijk in de laatste fase. Sommige van jullie weten ondertussen ook al dat ik sinds November vorig jaar werkzaam ben binnen het Tribal Wars 2 project. Binnen dit project ben ik werkzaam als Community Manager voor Nederland / België. En vanuit die functie stuur ik jullie nu dit bericht.

Voor het nieuwe Nederlandse Tribal Wars 2 team zijn we op zoek naar versterking in de vorm van enthousiaste nieuwe moderators. Denk jij dat je deze uitdaging aankunt, en samen met mij een nieuwe community op kunt zetten en een aanwinst kunt zijn voor ons team? Ga dan gauw naar deze pagina en misschien nemen we dan spoedig contact met je op.


FAQ:
Q: Wanneer begint Tribal Wars 2?
A: Binnenkort, wanneer het spel officieel aangekondigd zal worden zal dat duidelijk aangegeven worden.

Q: Nu je CM van Tribal Wars 2 wordt, ga je dan weg bij Grepolis?
A: Nee hoor! Grepolis is een fantastische community, en ik zou hier niet weg willen. Het is gebruikelijk binnen InnoGames dat CM's van kleinere markets meerdere spellen beheren.

Q: Is Tribal Wars 2 nou te vergelijken met Tribal Wars?
A: Ja en nee, hoewel InnoGames een hoop dingen van het originele Tribal Wars heeft overgenomen hebben ze bij Tribal Wars 2 een ander concept gekozen. Het spel zal anders aanvoelen en er zullen vele noemenswaardige verschillen zijn.

Met vriendelijke groet,

Relax
Co-Community Manager Grepolis.nl
Community Manager Tribalwars2.nl
 

DeletedUser12160

Gast
Moderator zou ik niet kunnen worden, maar het spel spelen kan altijd :). Ben al een tijdje bezig en kijk erg naar het spel uit.
 

DeletedUser23053

Gast
Te jong :p
Misschien over 4 jaar ;)
Veel succes met het vinden van mensen!
 

DeletedUser13353

Gast
18 jaar is meer een indicatie volgens mij ;)
Als je 16 bent en je gedraagt je volwassen zal het geen probleem moeten zijn ;)
 

DeletedUser20686

Gast
18 jaar is inderdaad een vereiste. We zitten met bepaalde stukken uit de Duitse wetgeving waardoor het niet mogelijk is om minderjarige moderators in te zetten.

Het komt er op neer dat moderators onder de 18, volgens de Duitse wetgeving niet na 20.00 's avonds, het weekend en in vakanties mogen werken. Omdat dit dermate je functioneren benadeelt heeft InnoGames besloten dan ook geen nieuwe moderators onder de 18 aan te nemen.

P.S. ik heb net een mail gekregen voor een TW2 Betakey (die ik zelf natuurlijk niet nodig heb! ;) )
Deze is maar één keer geldig
46332259
 

DeletedUser22821

Gast
mss gaan ze het spel testen met een beperkte hoeveelheid spelers en dus heb je een code nodig om in te loggen (was bij rising generals, nieuw spel van innogames ook)
 

DeletedUser23350

Gast
18 jaar is meer een indicatie volgens mij ;)
Als je 16 bent en je gedraagt je volwassen zal het geen probleem moeten zijn ;)
nouja 16 ben ik
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser20232

Gast
Is dit voor forum-moderator?
En dan zal mijn volgende vraag ook meteen beantwoord zijn: komt er een nieuw forum voor TW2?
 

DeletedUser12160

Gast
Is dit voor forum-moderator?
En dan zal mijn volgende vraag ook meteen beantwoord zijn: komt er een nieuw forum voor TW2?
Je kan via de link voor alle soorten moderatoren solliciteren (game- en forummoderator).

Het lijkt mij dat er voor elk nieuw spel ook een nieuw forum komt.
 

DeletedUser9104

Gast
Ja, maar weet eigenlijk niet of je dat een moderator kan noemen. Maar dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid :)

Moderator of niet, als QA ben je onderdeel van een geweldig team. Dat is wat telt ;)
(verder is het ook erg leuk om dingen te testen ;) )
 
Bovenaan