• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Triremen : wat zijn ze waard?

DeletedUser

Gast
Welke conclusie moet hieruit getrokken worden?

simulatie%202.png


pm: ik heb maximaal gesimuleerd ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het klopt dat het nut van de trireem ver te zoeken is. Er wordt daarom ook binnen het team van Grepolis druk gewerkt om de trireem aan te passen zodat hij wél nuttig kan worden.

Hoe en op welke manier deze aanpassingen zullen worden gedaan is ook voor ons slechts een vraag, wij weten enkel dat er aan gewerkt wordt. Dus vragen als "wat wordt er dan veranderd" of "wanneer wordt dit ingevoerd" zijn nutteloos, aangezien wij wat dat betreft evenveel weten als de rest van de spelers.

Maar totdat het zover is vraag ik je om rustig af te wachten. De trireem zal wel degelijk aangepast gaan worden, alleen hoe en wanneer blijft een vraag.
 

DeletedUser

Gast
De trireem heeft voor het oude veroveringssysteem nut, want ze zijn erg handig om met je kolo mee te sturen ze kunnen een betere atk dan bir en een betere deff dan vs dus om met je kolo mee te sturen kan het soms wel handig zijn.
 

DeletedUser13999

Gast
Inderdaad. Triremes hebben alleen nut bij een kolonisatiepoging (in het oude overname systeem).

In alle overige situaties worden ze overklast door vuurboten in de aanval en biremes in de verdediging. Daarnaast zijn ze erg langzaam, en naar verhouding duur.
 

DeletedUser11733

Gast
De trireem heeft voor het oude veroveringssysteem nut, want ze zijn erg handig om met je kolo mee te sturen ze kunnen een betere atk dan bir en een betere deff dan vs dus om met je kolo mee te sturen kan het soms wel handig zijn.

wat je vaak ziet is dat mensen vs en bireems mee sturen dan, maar een strakke timing lost alles op.
 

DeletedUser

Gast
Ik gebruik vaak een bireem om een grotere mogelijkheid te hebben qua timing (omdat ze een lagere snelheid hebben dan vuurschepen), maar dat is dan ook de enige reden.
 

DeletedUser15593

Gast
Grappig dat ze nu pas merken dat die boten geen niet veel waard zijn, terwijl dit probleem best wel oud is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan