• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Troepen bij aankoop goud

DeletedUser27077

Gast
Doe ik gezellig even m'n account op, krijg ik deze shit te zien.

Was het toevoegen van troepen bij goudaankopen al niet genoeg weggestemd en verworpen door onze community?

What the fuck is deze shit toch weer.

d320ea88a25f46369e11594d2ea13839.png

97c9f4bc97704e8e9e1f541f5be9b7c9.png



Overigens lijkt het alweer voor slecht's een paar spelers van toepassing te zijn.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik eis *knipperdeknip*
Tsja, konden wij er maar wat aan doen. Dan had ik dat zeer zeker gedaan....

Maar blijkbaar blijven ze er toch steeds maar van overtuigd dat de extra inkomsten dat zoiets oplevert opweegt tegen de enorme negatieve reacties en sfeer die ontstaat (plus het eventueel wegjagen van spelers ermee)

Want blijkbaar maken toch zat mensen dankbaar gebruik van zo'n aanbieding, verdwijnt een groot genoeg deel van de negatieve sfeer snel genoeg en laten spelers zich er toch niet echt door wegjagen. En ja, dan blijft het leuk voor ze :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Ik eis *knipperdeknip*.
Ik nodig je graag uit te solliciteren voor het Team om eens te zien hoeveel wij ertegen kunnen doen. Weet je dat wij dit niet eerder wisten dan dat het hier op het Forum staat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18713

Gast
Al die pauperds daar in Hamburg zouden beter eens kijken naar wat hun leden willen
Want imo zijn het een hele hoop egoïsten die alleen maar hun eigen zakken willen vullen

Maak lekker maar Pay4Win dan raak je gelijk al je kwaliteitsspelers kwijt
 

DeletedUser10508

Gast
Ik nodig je graag uit te solliciteren voor het Team om eens te zien hoeveel wij ertegen kunnen doen. Weet je dat wij dit niet eerder wisten dan dat het hier op het Forum staat?

Het is vertaald in het Nederlands, ik dacht dat iemand van het Grepolis Team dit doet(?), net zoals de wiki's en dergelijke? Dus er zal vast wel iemand van het Team dit geweten moeten hebben?
 

DeletedUser27077

Gast
Heeft geen zin jongens, de team-leden zijn zo ongelooflijk noob in het spel dat dit hen toch niet aangaat.

Maarja, een bende idiootjes is makkelijk in het gareel te houden he.
 

DeletedUser26004

Gast
Jep, lijkt wel of Kroenuh *knipperdeknip*. Toon eens ballen, zeg eens tegen je *knip*in Hamburg dat NL hier niet aan mee doet Robin. Laat eens zien dat je om ons geeft, sterker nog, dat mag onderhand wel eens na vijf jaar. Want op dit moment zie ik het vertrouwen alleen maar zakken in het Grepolis Team en Inno. En sure, ik wil best jullie mooie verhaaltjes geloven, die altijd achteraf komen, over dat jullie het er niet mee eens waren. En dat jullie er voor gestreden hebben. Maar daar zie ik toch godverdomme weinig van hoor.

Nee, bij mij is jullie vertrouwen al heel lang weg. En helaas komt dat omdat niet alleen ik, maar heel de community niet serieus genomen wordt. Maar goed, wat heeft het zin he. Ik heb het al vakers aangegeven. Helaas met 0 reactie van de heer Kroenuh zelf. Want als het even heet wordt onder zn voeten kruipt ie toch lekker zn hol in.

Triest, zeer triest...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Ik heb bij deze het topic gesloten. Als u allen in staat denkt te zijn om reacties van een normaal niveau te geven dan ontvang ik graag een pm. Dan verwacht ik wel dat iedereen normaal discussie kan voeren. Wij snappen jullie irritatie, maar wij hebben als Grepo NL team geen invloed op wat er bij Innogames wordt beslist.

Met vriendelijke groet,
Araluen
 

DeletedUser10470

Gast
Goed, we gaan het nogmaals proberen. Berichten in dit topic moeten over de "Troepen bij aankoop van goud" gaan en moeten nog altijd aan de Forumregels voldoen.
 

DeletedUser20232

Gast
Tja was toch te verwachten?
Die petities stellen echt niets voor, die laatste petitie bijvoorbeeld, oké het is even een hot topic. Uiteindelijk lokt het wel een officiële antwoord van InnoGames, maar daar blijft het ook bij. Na dat officiële statement was het al achter een dag niet meer ‚hot topic’. Iedereen dacht vast dat de petitie gewerkt heeft. Volgens mij had niemand toen aandachtig die brief gelezen.

Bij die eerste petitie, de warfare packages link: https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/official-statement-“warfare-packages”-and-general-concerns-about-grepolis.32389/

Bij die warfare waren we er natuurlijk snel bij omdat deze enkel nog maar in de beta servers te bespeuren waren.
Echter als je aandachtig leest, dan merk je op dat ze het idee niet schrappen. Maar 'on hold' zetten. Dat de packages in de ‚echte’ versie maar voor een bepaalde tijd zullen beschikbaar zijn. Ze gingen het herbekijken en bewerken.
Ze spreken hier helemaal niet van afschaffen.

"With the bundles & packages, our intention is not to throw off the balance of the game, the packages that will be offered will be beneficial to both the players, as well as InnoGames. After releasing the feature on the Beta server we have realized that this feature may have unintended consequences and we have therefore decided to put this feature on hold until it can be reworked and re-evaluated by our game design and development team.”

Bij die laatste petitie: https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/officiële-statement-omtrent-recente-premium-aanbiedingen.36175/
Spreken ze ook van die vorige petitie dat die 'on hold' was gezet, in de toekomst zouden er meer van die ‚offers’ komen.
Omdat ze dus werkelijk zien dat zo’n offers wel degelijk werkt.

Overigens heeft Kroenuh het wel allemaal doorgegeven, anders had je niet eens een officieel statement gekregen.
Maar voor die officiële statements moet je het alleszins niet doen, want ze voeren het toch in als je het nu wilt of niet.
Zolang spelers die kopen zullen ze dit altijd aanbieden. Hoe je het nu draait of keert.
Persoonlijk vind ik ook dat dit erover gaat maar goed 80 euro voor virtueel geld en troepen, daar moet je toch al enkele vijzen voor kwijt zijn?

Als je ook kijkt naar die aanbieding, laat je je dan echt zo verleiden door die aanbieding? Dat ligt natuurlijk aan jezelf hoe je erop ingaat of niet. Maar 2x hydra (6 hydra’s dus) en 5x grote landuitbreiding (+500 bevolking).
Voor degene die het gewend zijn om zoveel premium te kopen is het een goede deal omdat je toch al die 25k goud ging aan kopen. Maar mocht ik zo’n aanbieding krijgen, zou ik er niet op ingaan om zo’n bedrag te betalen voor die virtuele extra’s. Tegenwoordig zijn er veel events waarbij je die bonussen ook kan krijgen/nog betere bonussen kan verkrijgen.

Het forum is ook maar een klein deeltje van de feedback dat je hier krijgt. Een deeltje zal het via via ingame gehoord hebben en zo hier terecht zijn gekomen maar dan nog dit is nog maar een klein deel. NL is lang niet de enige, je hebt dan ook nog andere landen. Besef dat er altijd voor en tegenstanders zullen zijn, de tegenstanders (die dit soort aanbiedingen wel willen) zullen zich waarschijnlijk minder snel laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Alhoewel de inwonersbonussen 'lekker' zijn, zijn deze items niet zo overpowered als de goddelijke scherpzinnigheid is. Zoals skyline dan ook al terecht opmerkt, (bijna) niemand zal goud gaan kopen bij zo'n aanbod voor de items op zichzelf, alhoewel het natuurlijk aardig is wanneer je net goud bij wilde kopen.

Ik ben absoluut geen fan van dit soort aanbiedingen, maar zolang de items niet overpowered zijn is het wat mij betreft wel te overzien. Hopelijk blijft de leiding van onze Community wel bij Inno aankaarten dat dit soort aanbiedingen veel negatieve reacties oproepen in de Community.

Ook denk ik dat het goed is dat dit soort discussies niet in individuele/teamgerichte afzijk- en schreeuwtopics veranderen, maar eventuele kritiek wordt geleverd met het oog op verbetering. Anders is het voor het team natuurlijk ook weinig aangenaam om zaken op te pikken en aan te kaarten, tevens zullen veel leden van de community zich ervan distantiëren, terwijl ze niet noodzakelijk tegen de kern van de zaken staan ;)
 
Bovenaan