• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

troepen verdwenen na aanval op belegerde stad (Lindos)

DeletedUser28548

Gast
Vandaag heb ik (op Lindos) een alliantiegenoot ondersteund wiens stad was begelerd met een vijandige kolo.
Ik stuurde een aanval met 20 harpijen maar een andere alliantiegenoot was me voor en had de vijandige troepen al verjaagd. Op dat moment was ik mijn troepen letterlijk kwijt. Ze stonden niet meer in de stad, ze waren niet meer onderweg terug o.i.d.
Ik heb geen aanvalsrapport o.i.d. gekregen waaruit zou blijken dat ze gesneuveld zijn.
Als ik kijk naar de beschikbare troepen (bijvoorbeeld bij de boerderij of in de kazerne) dan kan ik daaruit afleiden dat de 20 harpijen niet meer aanwezig zijn. Maar het is onduidelijk wat er met ze is gebeurd.

Een bug in de software?
 

DeletedUser28430

Gast
Meest waarschijnlijke versie imo is dat er os in de stad stond waarop je harps zijn doodgelopen, en dat je het rapportje niet gezien hebt. Weet je zeker dat je geen enkel terzakedoend rapje hebt?
 

DeletedUser28548

Gast
Nope. Alle landtroepen waren vlak daarvoor eruit geknald door een allygenoot. Mijn harpjes moeten dus op een lege stad zijn gelopen. En er is helemaal geen rapport aanwezig. Ik snap er niks van.
 

DeletedUser27183

Gast
even je cache legen en je browser geschiedenis weghalen wil ook wel eens helpen
 
Bovenaan