• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Troepen

DeletedUser3159

Gast
Hoi :p
Ik heb mijn troepen ten aanval gestuurd op Iota. Leuk :)
Rapportje gezien. 2 dood gegaan. Tegenstander had niks meer :(
Maar ik zie nu nergens dat ze terug komen?? Of zoiets. Kan je dat ook ergens zien??
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Troepen

Ze zijn wel terug. Maar toch zou ik antwoord willen of en waar je kan zien dat de troepen terug komen..
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen

Ik weet het niet precies. (speel niet meer op een 2.0 wereld)

Maar je ziet daar bovenaan zo'n balkje.
En daar boven kun je je muis ergens ophouden, dan zie je troepenbeweging en kun je zien hoelang het duurt totdat ze terug zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen

Oh, dan zou ik het niet weten.

Dan moet je maar wachten totdat iemand anders reageert ;)
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Troepen

Maar geen poppetjes, of weggestuurd.. Maar dan is het dom dat je geen militie hebt opgeroepen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Troepen

Hoi :p
Ik heb mijn troepen ten aanval gestuurd op Iota. Leuk :)
Rapportje gezien. 2 dood gegaan. Tegenstander had niks meer :(
Maar ik zie nu nergens dat ze terug komen?? Of zoiets. Kan je dat ook ergens zien??

Links bovenin zie je een aantal icoontjes, daar staan ook de "aantal aanvalsgolven" die je hebt lopen en als je daar met je muispijl overheen gaat kun je zien of je troepen aanvallen of dat ze aan de wandel zijn gegaan ivm de terugreis.;)
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Troepen

Dan heb ik weer een Bug :p
Zie ze alleen heen lopen ;)
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Troepen

Anders even op dat icoontje klikken. Dan zie je volgens mij een minirapportje en de buit.
 
Bovenaan