• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel TRR: Maak de beer niet wakker #1

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maak de beer niet wakker!

slapende-beer-94710.jpg


Speluitleg:​
Er is een lijst van 15 lichaamsdelen van de beer. Jullie zijn allemaal dokters en moeten erachter komen waar de beer pijn heeft. Het probleem is eigenlijk dat jullie zo slecht zijn en gedoemd zijn om te sterven. Elke dag zal iedereen een lichaamsdeel moeten aanraken en onderzoeken. Als dit het deel is waar hij gewond is, zal je sterven want dan eet hij je op.
Verder zal je ook de beer wakker maken als je een lichaamsdeel voor de 3e, 6e, 9e, … keer aanraakt. Dan wordt hij wakker omdat hij daar pijn heeft gekregen en zal hij wakker worden.

Verder mag je ook elke deadline een naam insturen. Sterft die speler die deadline, dan zal jij de volgende deadline veilig zijn en geen lichaamsdeel moeten aanraken. Het mag wel, moet niet.

Verder zullen jullie aanraken volgens de volgorde waarin ik de pm’s heb gekregen. Als je dus als eerste pm’t, zal je ook als eerste aanraken.

Spelers:​
1. Ydeger
2. Superbeniscool
3. LeonidasFromSparta
4. Jaspenia
5. NoMercyNL
6. Crimson Chin
7. Genade
8. Monkeydarts

Lichaamsdelen:​
- Linkeroor
- Rechteroor
- Linkeroog
- Rechteroog
- Neus
- Voorhoofd
- Acherhoofd
- Nek
- Linkerarm
- Rechterarm
- Linkerhand
- Rechterhand
- Schouders
- Rug
- Borst

Wat moet je voor een deadline allemaal exact insturen?​
- 1 x lichaamsdeel dat je wilt insturen
- 1 x speler die volgens jou gaat afvallen (optioneel)

Eerste Deadline:​
Aangezien het wat vaag is, houd ik de eerste deadline op morgen 19.00 uur, met een tweede deadline diezelfde avond rond 22.45 uur. Hou er rekening mee dat de volgende waarin ik jullie pm's krijg van zeer groot belang is en dat het dus wel vrij veel uitmaakt of je als eerste of laatste instuurt ;)
(Mocht dit totaal niet gaan en ik echt zie dat er veel spelers zijn die morgen 19.00 uur niet hebben gehaald, kan hier nog een wijziging in worden doorgebracht. Maar normaal gezien niet).

Verder wens ik jullie veel succes en een leuk spel toegewenst.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Owja, netwerken staat aan enzo. Dus het is de bedoeling dat jullie ook met elkaar praten en dingen gaan overleggen, gaan liegen of eerlijk zijn, elkaar gaan vertrouwen. Elkaar valse of juiste informatie gaan doorspelen om zo jullie eigen winstkansen te vergroten, mocht dit niet duidelijk (vermeld) zijn.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En owja, staat er niet superduidelijk, maar er is maar 1 lichaamsdeel waar de beer pijn heeft natuurlijk.
(De regel van elke 3e por weggelaten)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Monkeydarts doet vanaf nu ook mee. Mensen die al eerder hebben ingestuurd mogen hun naam van persoon die af zou vallen nog wijzigen naar Monkeydarts indien gewenst.
 

DeletedUser20418

Gast
Deadline 2 kan onhaalbaar zijn voor mij. Ik moet werken van 18:00 tot +- 23:00, maar kan ook 24:00 worden.
 

DeletedUser

Gast
Misschien zouden spelers van tevoren een voorwaardelijke inzending kunnen doen. Zo van: 'Als er deze dag niemand sterft bij lichaamsdeel X raak ik lichaamsdeel Y aan, anders raak ik lichaamsdeel Z aan' ofzo. Lijkt me wel handig voor dit soort situaties.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1

Niets gebeurd, er valt niemand af.

Volgende deadline: vanavond 22.45 uur.



Enkele vragen van mensen:

Vraag: Kun je je inzending van welk lichaamsdeel je aanraakt aanpassen? Kun je je inzending van wie je denkt dat af gaat vallen aanpassen?

Antwoord:Ja, beide dingen zijn mogelijk. Wel, zal vanaf je iets aanpast, je eerste inzending vervallen en enkel je 2e gelden. Ook zal qua timing je pas aanraken bij de 2e pm, dus word je bij die pm terug achteraan de volgorde van die dag geplaatst.

Vraag: Moet je beide zojuist genoemde soorten inzendingen altijd tegelijk doen?

Antwoord: Nee, je mag gewoon 1tje aanpassen, de ander heb ik nog wel onthouden, wel schuif je ook bij de aanpassing van 1 v/d 2 terug naar achter in de volgorde.



Vraag: Wat als je niet instuurt?

Antwoord: Dan kiest Rabbid random een lichaamsdeel. Wel is de kans groter op afvallen (dus ik schrap eerst enkele veilige lichaamsdelen voordat ik er random eentje uitpik.

Vraag: Krijgt iemand die inactief was dan te horen welk lichaamsdeel hij heeft aangeraakt?

Antwoord: Ja

Vraag: Krijgen wij te horen wie inactief waren?

Antwoord: Ja



Vraag: Moet je wachten op de uitslag om in te sturen?

Antwoord: Nee, vanaf de deadline voorbij is, mag je in theorie insturen. Als ik dus iets later ben, mocht je bijvoorbeeld bij deze deadline al insturen vanaf 19.01 uur.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Iemand zonder genade kan geen berichten ontvangen omdat zijn inbox vol zit. Die moet worden geleegd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 2

Mensen zijn rustig de beer aan het porren. Iedereen heeft mooi ingestuurd, dus iedereen komt stilletjes naar voren om de beer te raken. Het is aan de laatste persoon. De laatste raakt de beer aan. De rest hoort een gegrom en houdt zijn adem stil. De schreeuw die enkele seconden later volgt zegt genoeg. Monkeydarts is gestorven omdat hij de beer op de verkeerde plaats heeft aangeraakt. RIP. Dit betekent dat zowel LeonidasFromSparta als Crimson Chin goed hebben gegokt en voor de deadline van 17.00 uur van morgen niet hoeven in te sturen. De rest stuurt gewoon wel in.

Volgende deadlines: Morgen 17.00 uur en daaropvolgend 22.45 uur
 

DeletedUser

Gast
Deadline 2

Mensen zijn rustig de beer aan het porren. Iedereen heeft mooi ingestuurd, dus iedereen komt stilletjes naar voren om de beer te raken. Het is aan de laatste persoon. De laatste raakt de beer aan. De rest hoort een gegrom en houdt zijn adem stil. De schreeuw die enkele seconden later volgt zegt genoeg. Monkeydarts is gestorven omdat hij de beer op de verkeerde plaats heeft aangeraakt. RIP. Dit betekent dat zowel LeonidasFromSparta als Crimson Chin goed hebben gegokt en voor de deadline van 17.00 uur van morgen niet hoeven in te sturen. De rest stuurt gewoon wel in.

Volgende deadlines: Morgen 17.00 uur en daaropvolgend 22.45 uur
Yay :)
En was dit de pijnlijke plek of de derde keer? Of mogen we dat niet weten?
 

DeletedUser

Gast
Onbekend.



Verder staat het helaas niet even duidelijk vermeld. Maar wanneer je geen lichaamsdeel moet opsturen door vrijstelling, kan je ook geen persoon insturen waarvan je denkt dat hij/zij gaat afvallen.
Lol... Ik had een lichaamsdeel opgestuurd...
Macht der gewoonte :p
 

DeletedUser

Gast
Er is een speler zonder genade die écht moet overwegen zijn inbox op te schonen.
PM me als dat gebeurd is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 2

NoMercyNL is inactief en daarom heeft Rabbid voor hem een lichaamsdeel gekozen. Desondanks is hij het niet, maar is het Superbeniscool die vandaag door de beer wordt opgegeten.
Dit betekent ook dat Genade voor de volgende dl veilig is.

Volgende deadlines: Vandaag & Morgen 22.45 uur
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25570

Gast
Inactief?ik begreep het niet wat de deadline was ik dacht dat ik had ingestuurd......
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 4

NoMercyNL , Crimson Chin en Ydeger waren braaf en stuurden een lichaamsdeel in. Met hen is dan ook niets gebeurd.
Genade was daarnaast was vrijgesteld en dus ook veilig.
Leonidas en Jaspenia hebben niet ingestuurd, foei.

Volgende deadlines: Vandaag 22.45 uur[/QUOTE]

Excusi voor de late uitslag. Ik was er vrij zeker van dat ik hem al online had gezet :x
Hij zat nu onder opgeslagen inhoud dus er zal iets mis zijn gegaan. Sorry :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan