• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag TS boten slopen bij een inkomende aanval

DeletedUser25841

Gast
mensen

als ik een inkomende aanval (opstand) krijg van ALT en wat vsjes en ik gooi er BIR voor als deff (meer als genoeg om die vs te blokken) hoe kan het dan dat die ts boten er dan alsnog door komen en mijn miltie slopen en al mijn dlt die er dan nog staat, het is zelf zo dat er een opstand gecreerd werd.

bij mijn weten is het altijd zo geweest dat als je de vs sloopt dat alle ts boten dan kapot lopen op het restant van de overgebleven BIR.

Is dit nieuw of alleen bij een opstand wereld???????

(oh je was geen BRES gebruikt)
 

DeletedUser25975

Gast
Ja als ze enkel met TS aanvallen, maar als er VS bijzit (zoals je aangeeft) dan loopt niet alles dood en komen sommige landeenheden aan land. Je moet heel veel bir hebben om alles kapot te laten lopen zonder landgevecht
 

DeletedUser26399

Gast
Als er 1 tot 5 vs mee varen als begeleiding heb je ms 400birr nodig om alle tb te laten zinken
 
Bovenaan