• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Uitgaves aan Grepolis

DeletedUser21980

Gast
Mede forumgebruikers,

(Heb hetgeen wat ik ga zeggen nog niet nagekeken op eerdere vergelijkbare Discussies)

Af en toe vraag ik me wel eens af hoeveel geld ik al in totaal heb uitgegeven aan grepolis. In mijn 4 jaar spelerservaring zal ik al vrij veel betaald hebben. Maar ik heb nooit zelf bijgehouden hoeveel ik heb uitgegeven in totaal. Ik vermoed dat men wel op de één of andere manier kan zien, hoeveel geld al is uitgegeven aan grepolis per spelersaccount. Alleen zou ik dit zelf graag ook eens zien.
Bij sommige transacties krijg je een mail ter bevestiging dat je geld hebt betaald aan InnoGames, maar lang niet bij alle betaalmethodes.
Ik zou dus graag willen weten of het mogelijk is eens in te kijken hoeveel ik al gespendeerd heb aan grepolis
cnfy7elqh8dotnsdp.gif


Wolf
 

DeletedUser10470

Gast
Volgens mij, als je alles via bijvoorbeeld iDeal hebt betaald kan je zoeken op "IGAEU" binnen je internetbankieren en kan je zo het overzicht zien.

Ingame is er in elk geval geen functie voor omdat het nogal privacy gevoelig is.
 

DeletedUser21980

Gast
Vroeger deed ik het altijd met smsjes, tot ik plots op een dag doorhad dat je ook voor €10 kan bellen.
smiley_emoticons_lol.gif

Heb wss ook al met paysafe gewerkt. Dus vanalles wat, en het betaalsysteem van bellen is recent aangepast (in negatieve zin, want ik betaal nu altijd een paar centen meer..
smiley_emoticons_confusednew.gif
).
Spijtig dat ik het totale bedrag niet kan bezichtigen
smiley_emoticons_sadnew.gif
 

DeletedUser24673

Gast
Normaal krijg je toch een email van alle aankopen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan