• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Uitgeschakelde chat

DeletedUser15244

Gast
Hallo forum,

ik spel in Helorus, daar is de chat uitgeschakeld.
Kan iemand mij info geven waarom dat is???
thx,
Dominus Rood
 

DeletedUser28406

Gast
ook bij mij is die uitgeschakeld.

niet dat ik er speel in Helorus.

er zijn nochtans genoeg alternatieven voor de grepolischat die veel efficiënter zijn.
ik denk hierbij aan line, whatsapp en skype...
 

DeletedUser23442

Gast
Ook als jullie diotools uitzetten?

Want Dio vervangt de chat namelijk door een alternatieve, en vgm is die uitgeschakeld, niet de grepo versie.

Mocht het werken met diotools uit, kun je deze trouwens gewoon blijven gebruiken, als je de optie voor het vervangen van de chat maar uit zet in de instellingen van dio
 

DeletedUser15244

Gast
Ik snap even helemaal niets van diotools uitzetten of aanzetten, en vgm ???? (wat is dat)
Misschien iets minder jargon, iets meer jip en janneke taal
 

DeletedUser23442

Gast
Diotools is een script, een soort programmatje dat grepolis een beetje aanpast zodat bepaalde dingen er beter uit zien of makkelijker zijn, dat veel spelers gebruiken.
Een van de dingen die dit script doet is het vervangen van de normale ingame chat voor een andere, en dat kan problemen veroorzaken.

Maar ik kan het nog makkelijker voor je maken :p
De normale ingame chat is tijdelijk uitgeschakeld omdat er inderdaad problemen mee waren.

Je zal dus het alliantieforum, pm's en eventueel een extern chatprogramma zoals discord of skype moeten gebruiken
 

DeletedUser19210

Gast
Nah, chat nog altijd uitgeschakeld maar heeft het ooit een doel gediend?
 
Bovenaan