• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Update 2.20

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.20


Beste spelers,

Op donderdag 8 maart 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.20 geïnstalleerd worden.


Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Nieuw tabje in het berichtenscherm toegevoegd waarin aankondigingen van het Grepolis-team kunnen worden gevonden.
  • Gebruiksvriendelijkheid bij het aanmaken van een marktaanbod verbeterd.
  • Nieuwe handelfunctie binnen allianties.
  • Informatie over de vrije bevolking toegevoegd in het boerendorpenoverzicht
  • Wanneer je de stads-BBcode gebruikt wordt de cursor nu automatisch in het tekstveld gezet
  • Informatie toegevoegd aan de 2 'troepen terugsturen' in het buitentabblad in de agora.
  • Fenicische handelaar: mogelijkheid om de hoeveelheid grondstoffen waarmee je wilt handelen vast te leggen.
  • Alliantieleden zijn nu gemarkeerd in de ranglijst
  • Nieuw item op het eilandmenu: directe link naar het wereldwonderoverzicht van het eiland
  • De ‘Stad ID’ is verwijderd uit het stadsinfomenu en vervangen door een BBcode-knop
  • De aanvalsknop is nu grijs als je een speler niet kunt aanvallen wegens de beginnersbescherming.
  • ’Troepen buiten’-overzicht: De transportcapaciteit-balk wordt nu in het eenheden-invoerscherm weergegeven zoals in het normale agorascherm.
  • Het overzichtsvenster wordt nu automatisch vernieuwd als een speler zijn stadsgroep verandert.

Bugfixes:
  • Soms was er bij de eilandinformatie een vrije bouwplaats die niet bestond.
  • Menu’s op de kaart werken nu in iOS Safari
  • Sommige knoppen werkten niet in iOS Safari, de meesten werken nu wel.
  • Rekruteringsoverzicht (premiumfunctie): deze zal het aantal troepen die op het moment in training zijn nu altijd correct updaten.
  • Wereldwonderen worden nu in alle gevallen correct vernietigd of beschadigd wanneer een speler uit de alliantie wordt gezet.
  • De knop om ruiters te onderzoeken is niet langer zichtbaar als het benodigde uitbreidingslevel van de academie niet bereikt is.
  • Het troepenrekruterings-overzicht(premium) vernieuwde de vrije populatie af en toe verkeerd bij het rekruteren van troepen
  • Troepen buiten: bij het terughalen van troepen zijn de afbeelding en het veld waarin je de hoeveelheid troepen schrijft verschoven.
  • Bestuurder tutorial: de link om vrienden uit te nodigen werkte soms niet
  • De plekken om vrienden uit te nodigen waren soms teveel op de kaart
  • Sommige wereldwonderen werden ‘s nachts niet weergegeven
  • Er ging soms iets fout wanneer je het stadsoverzicht wilde openen in een nieuw tabblad.
  • Als een scherm overlapt wordt door andere schermen en je klikt op de desbetreffende link in het menu springt het scherm nu naar de voorgrond
  • Voortgangsbalk bij boerendorpen werd niet weergegeven
  • Stadslijstpopup heeft een scrollbalk wanneer er 3 steden op de lijst staan.
  • Bug in BB-codes verholpen
  • Bug bij geen zoekresultaten in het alliantieforum verholpen.
  • Bug bij het wisselen van de actieve stadsgroep verholpen

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Discussiëren over deze update kan !


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Babbelen maar!
 

DeletedUser

Gast
Leuke wijzigingen.
Vooral dat alliantie leden worden gemakeerd,
 

DeletedUser

Gast
Ik mag toch wel zeggen dat het goede updates zijn. Ben benieuwd naar de handelsfunctie binnen de ally.
 

DeletedUser6663

Gast
Mooie wijzigingen! Fijn dat nu ook je alliantieleden op de ranglijst gemarkeerd worden.
 

DeletedUser16454

Gast
Deze update is zeker handig :)
ik speel ook op de beta versie van grepolis en daar is het ook echt handig!
 

DeletedUser

Gast
maar de vorige keer was de verandering erg groot, is dat nu ook of ijn het nu alleen maar kleine dingetjes (die kleine dingetjes zijn wel fijn)
 

DeletedUser16604

Gast
Inderdaad handige updates, ben wel benieuwd wanneer er een fix komt voor het wegvallen van de chatbox bij het springen naar een stad.
 

DeletedUser8358

Gast
Handelen met je ally? Ben benieuwd...
Voor de Grepolis crew: toffe update!
 

DeletedUser

Gast
Ligt het aan mij of werken de menuutjes nog steeds niet op ios safari?
 

DeletedUser

Gast
Faaaaaaal
-______-
Maar vanmiddag was er wel onderhoud dus dat zou me wel verward hebben, ik verheugde me er al op dat t morgen weekend was. :p
 
Bovenaan