• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Verbannen!

DeletedUser20542

Gast
Ik veroordeel Jaspenia tot de banhamer wegens het maken van sneue rijmpjes. (Verban Than, kom op...)
 

AriChibi

Hydra
Moet verbannen worden omdat hij nog steeds niet snapt dat dit een forumspel met een simpele spelregel is. Een spel dat door mij gecreëerd is en ik daarom het spel niet langer hoef te spelen om het te snappen.

Slimpie.
 

DeletedUser14238

Gast
Moet verbannen worden omdat hij zo ongelooflijk dom is.

Ooh stout, leg je even uit waarom, mijn verstand is ongetwijfeld ontoereikend voor jouw berichten :/

Maar ik zal toch wat OT doen voor je spelletje dat de volle 52 antwoorden heeft in kleine anderhalve maand, geef ze maar een ban omdat ze niet in de keuken staat :/
 

AriChibi

Hydra
Oké ik maak het makkelijker voor je:
Deze jongen moet verbannen worden omdat hij de regels niet doorleest.

Speel het spel wat langer voor je zo stoer gaat doen :/

Moet verbannen worden omdat hij nog steeds niet snapt dat dit een forumspel met een simpele spelregel is. Een spel dat door mij gecreëerd is en ik daarom het spel niet langer hoef te spelen om het te snappen.

Leg mij nou maar uit waarom ik in de keuken moet staan terwijl jij een duidelijkere toekomst achter de grillplaat van de mcdonalds lijkt te hebben. Groetjes.

Oh en verbannen want nog dommer dan eerder opgemerkt.
 

DeletedUser14238

Gast
Ik speelde gewoon het forumspel. Zoals het hoort.

OT: verbannen wegens off-topic is zelfs nog legit ook.
Klopt, ik had je zin verkeerdelijk geïnterpreteerd, mijn excuses. Maar dat neemt niet weg dat je op de andere posten waar het niet off-topic was me ook zo behandelde :/

Misschien wel een ban omdat ze mijn foto vergelijkt met ******* hun foto's :/
 

AriChibi

Hydra
Ik behandel iedereen als gelijken en daarbij als minderwaardig. Mijn excuses.

Moet verbannen worden omdat hij wel heel snel getriggerd is.
 

DeletedUser14238

Gast
Ik behandel iedereen als gelijken en daarbij als minderwaardig. Mijn excuses.

Moet verbannen worden omdat hij wel heel snel getriggerd is.

Hmm waar dan? Enigste dat een lichte uiting van dat was, zou mijn eerste post als reactie op jou zijn, voor de rest lijkt mij dat ik niets heb gezegd die dat zou doen doorschijnen?

E: Bon, uhm bannen omdat ze niet kan aanvaardden wanneer er valabele argumenten tegen haar mening gegooid worden.
 

AriChibi

Hydra
Nee, niet alleen op mij, maar ook op Rabbids posts.

Aanvaarden*

Verbannen omdat hij mijn mening ongeldig probeert te maken met argumenten.
 

DeletedUser14238

Gast
Ik doe eigenlijk al sinds ik zei dat je zo door moest gaan niet meer vijandig.

OT: ban want zoekt actief ruzie.

Wel "doe zo verder", gaan we akkoord dat dit meestal sarcastisch en uitdagend wordt gebruikt nee? Das meer zo van, "doe zo verder knaapje, je gaat nergens geraken". Ik bedoel je mag dat denken dat is jouw mening natuurlijk, ik werk wel verder aan mijn eigen leven, wel speciaal dat je zonder mij te kennen weet dat ik nergens sta en ga staan? :/

Ot: Ban want denkt dat discussiëren actief ruzie zoeken is.
 

AriChibi

Hydra
Ik zei doe zo verder dan kom je er wel. Implicerend dat je er wel komt.

Ban: discussiëren over niks is ook off-topic? Wellicht?
 

DeletedUser14238

Gast
Ik zei doe zo verder dan kom je er wel. Implicerend dat je er wel komt.

Ban: discussiëren over niks is ook off-topic? Wellicht?

Laat ons even eerlijk zijn zoals we al heeltijd zijn, je gelooft echt dat je meende wat je zei?

Ban: wel nee want het OT gedeelte is iemand een ban reden geven, wat volgens mij gebeurt :/
 

AriChibi

Hydra
Ik geloof dat ik zei wat ik wilde zeggen, en dat ik dat meende, anders had ik het niet gepost, hè. Ik ben veel te autistisch voor pietepeuterige leugentjes en onzin.

OT: banbespreking?
 

DeletedUser22289

Gast
Ik Verban Alysha omdat ze altijd commentaar heeft op anderen.
 
Bovenaan