• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Verbeterde troepenbeweging

DeletedUser

Gast
Beste,

Bij de eilanden opdrachten kun je "verbeterde troepenbeweging" verdienen, bij de uitleg staat er dan "Eenhede uit jouw stad verplaatsen zich sneller dan normaal, eenheden verplaatsen zich gedurende 3uur 30% sneller"

Maar ik vind die uitleg nogal onduidelijk, als ik bijvoorbeeld een vs aanval van 8uur verstuur met die kracht er op wat van het volgende gebeurt er dan?

A. De aanval word verstuurd als de kracht aan staat en van de gehele reistijd gaat 30% eraf.
B. De aanval word verstuurd als de kracht aan staat de vs varen 3u met snelheid van 130% en 5u met 100%
C. De aanval word verstuurd en daarna word de kracht ingezet er gaat 30% van de huidige reistijd af.
D. De aanval word verstuurd en daarna word de kracht ingezet er gaat 30% van de gehele reistijd af.

Alvast bedankt,

MvG Khamadagy
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat je eenheden drie uur lang met 130% van hun snelheid reizen.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij is het D, dat lijkt me wel het meest logische :D
 

DeletedUser11295

Gast
Met de gebouwen is het A dus met deze spreuk zal het ook wel A zijn.
 

DeletedUser

Gast
C en D vallen zoiezo af, dat weet ik uit ervaring. maar of het A of B is, dat weet ik niet.
 
Bovenaan