• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie vlaggen

DeletedUser

Gast
Beste spelers en mods,

Bij de herbalancering zijn alle troepen er netjes in mee genomen en kon je zien hoevaak wat werd gebouwd, maar hoe zit het bij de vlaggen? daar zie je toch ook echt wel populaire vlagen en minder populaire. Misschien dat de slechte weg kunnen voor beteren?

MvG Khamdagy
 

DeletedUser

Gast
ja, ik vind de vlaggen wel een btje saai, maar hoe komen ze erachter welke niet populair zijn en welke wel?
 

DeletedUser20850

Gast
Twee strepen vind niemand leuk, dussss de figuurtjes zijn wel leuker vind ik
 

DeletedUser

Gast
Je zet een Pool achter een computer en laat die 1 voor 1 noteren welke vlaggen gekozen worden.

Droog :p


Ik denk dat herbalancering van de vlaggen niet echt nodig zijn. Herbalancering in gebouwen en eeheden zijn er namelijk omdat dat heel belangrijk is in het spel. Vlaggen zijn echter niet heel belangrijk.
 

DeletedUser14965

Gast
waarom zou je vlaggen weg willen hebben? Ik vind het wel leuk zo'n breed assortiment :)
Tenzij er nieuwe, leukere vlaggen in de plaats voor komen, maar anders mag het blijven zoals het is.
 

DeletedUser

Gast
Dit zal wss niet gaan omdat bijv vijanden rood ally blauw en bg's groen zijn... anders snap je er helemaal niks meer van :p
 

DeletedUser

Gast
hmmm... misschien dat je 2 weken kunt stemmen op de vlaggen die weg moeten en op voorbeelden van nieuwe vlaggen. Of een ontwerpwedstrijd!
 

DeletedUser

Gast
hmmm... misschien dat je 2 weken kunt stemmen op de vlaggen die weg moeten en op voorbeelden van nieuwe vlaggen. Of een ontwerpwedstrijd!

Inderdaad, geloof dat er op het grafische forum nog ergens iets staat over vlaggen van KIjkikhebeenvis.
 

DeletedUser

Gast
Is het niet verstandig om gewoon zelf een vlag te kunnen ontwerpen voor jouw alliantie? Dat lijkt mij wat persoonlijker dan een symbool of ontwerp wat door de medewerkers van het spel is gemaakt.
 

DeletedUser20850

Gast
Is het niet verstandig om gewoon zelf een vlag te kunnen ontwerpen voor jouw alliantie? Dat lijkt mij wat persoonlijker dan een symbool of ontwerp wat door de medewerkers van het spel is gemaakt.

Daarvoor is er een persoonlijk wapen
 
Bovenaan