• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Voortgaand op 'Ideale grote alliantie': Idee?

DeletedUser13380

Gast
We zouden het kunnen testen:

Net als de uitdaging kunnen we op het forum iets organiseren voor de volgende wereld om een massa-alliantie te vormen. Eens zien of we het goed bijhouden. Maar dan doel ik wel op 100+ ACTIEVE leden. Ik wil het wel eens zien.

Zouden jullie dit fijn vinden? Zou er genoeg aanhang zijn?

Graag even discusie.
 

DeletedUser20125

Gast
Hangt er vanaf wie de leider is :p
Waarschijnlijk druk ik toch reset in binnenkort, dus interesseert me niet echt...
 

DeletedUser18143

Gast
Ligt eraan wie de leiding is, als dat allemaal goed regelt is lijkt het me te doen
 

DeletedUser

Gast
een ideale groep is 20 mensen, want als je een groep hebt van 100 a 200 mensen dan ontstaan er kleine groepjes.
Ik verglijk het altijd met een sportclub of school, er zijn kleine vriendegroepjes ontstaan maar je hoort nog bij een groot geheel. Voor zover geen probleem dus.

Maar zoals in het echt kunnen de groepjes ook elkaar beginnen te haten of wantrouwen en dan valt de alliantie uitelkaar, daar zit dus het probleem. Als je dat kan oplossen kun je best een massa leiden.
 

DeletedUser13380

Gast
een ideale groep is 20 mensen, want als je een groep hebt van 100 a 200 mensen dan ontstaan er kleine groepjes.
Ik verglijk het altijd met een sportclub of school, er zijn kleine vriendegroepjes ontstaan maar je hoort nog bij een groot geheel. Voor zover geen probleem dus.

Maar zoals in het echt kunnen de groepjes ook elkaar beginnen te haten of wantrouwen en dan valt de alliantie uitelkaar, daar zit dus het probleem. Als je dat kan oplossen kun je best een massa leiden.

Ik bedoeld dat we de proef op de som moesten nemen en eens zelf zie. Of zoiets goed kan zijn.
 

DeletedUser16083

Gast
Zolang er een goede actieve leiding is, die direct ingrijpt bij een conflict, is het aantal leden geen probleem.

Ja groepjes krijg je altijd, ook door de gebieden waar spelers liggen, maar als die groepjes goed samenwerken is dat ook geen probleem,
(ervaring Mu, ally limiet 100)
 

DeletedUser

Gast
Zolang er een goede actieve leiding is, die direct ingrijpt bij een conflict, is het aantal leden geen probleem.

Ja groepjes krijg je altijd, ook door de gebieden waar spelers liggen, maar als die groepjes goed samenwerken is dat ook geen probleem,
(ervaring Mu, ally limiet 100)

Idd :O Glaidator bijvoorbeeld was over algemeen erg goed geordend. Verschillende oceaan sectoren, maar ook weer een groot geheel ;)
 

DeletedUser20736

Gast
Deze omschrijving moet me weer denken aan phi, gecensureerde poes, ongeveer 100+ active leden
 
Bovenaan