• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Vraag en antwoord sessie (september 2015)

DeletedUser13371

Gast
- wanneer kunnen we olifanten importeren uit Afrika?
-wanneer kan ik met goud opties kopen om mijn steden te personaliseren?
* vaandels
* logo's op de zeilen
* gekleurde dakpannen
* standbeelden
* opties voor de stadsomgeving
* architectuur opties als we een alliantie van romeinen spelen bv.
* extra bomen
etc

evenementvraag kan het iets minder overdreven met spelbeinvloeding door een overdreven hoeveelheid vliegende monsters in de aanbieding te gooien maar liever wat meer onschuldigere opties zoals landuitbreiding ed.
 

DeletedUser20048

Gast
- wanneer kunnen we olifanten importeren uit Afrika?
-wanneer kan ik met goud opties kopen om mijn steden te personaliseren?
* vaandels
* logo's op de zeilen
* gekleurde dakpannen
* standbeelden
* opties voor de stadsomgeving
* architectuur opties als we een alliantie van romeinen spelen bv.
* extra bomen
etc

evenementvraag kan het iets minder overdreven met spelbeinvloeding door een overdreven hoeveelheid vliegende monsters in de aanbieding te gooien maar liever wat meer onschuldigere opties zoals landuitbreiding ed.

Persoonlijke vaandels op je schepen lijken me wel vet :O
 

DeletedUser13371

Gast
of dat per speler uitvoerbaar is weet ik niet maar wellicht wel per alliantie. een oprichter zou zo tools kunnen hebben om met goud zijn alliantie iets op te pimpen.

logo op het zeil en misschien het forum iets opvrolijken ook zouden leuke opties kunnen zijn :D
 

DeletedUser

Gast
Ik ben ook wel benieuwd, heb er totaal niet meer aan gedacht om het te volgen (geen tijd)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We bereiden een publiekelijk verslag voor en zullen dit dan publiceren. Gezien InnoGames in het weekend gesloten is, kan dat natuurlijk even duren. Maar komt goed!
 

DeletedUser

Gast
Overigens kan de QA sessie met deze link teruggekeken worden, mocht iemand interesse hebben.

ah mooi, ga ik direct doen, ben niet zo bekend met Twitch haha
smiley_emoticons_irre.gif


tipje: op 9:19 donfrank from the Netherlands :)

jammer dat er nog steeds niet gezegd wordt wanneer ongeveer het eindspel echt veranderd gaan worden. terwijl dat wel in de vraag zat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
...
jammer dat er nog steeds niet gezegd wordt wanneer ongeveer het eindspel echt veranderd gaan worden. terwijl dat wel in de vraag zat.
Dat is ook moeilijk in te schatten, helaas. Er wordt dit keer gelukkig wel ECHT aan gewerkt, wat betekent dat de 'lang beloofde belofte' waargemaakt gaat worden.
 

DeletedUser

Gast
Dat is ook moeilijk in te schatten, helaas. Er wordt dit keer gelukkig wel ECHT aan gewerkt, wat betekent dat de 'lang beloofde belofte' waargemaakt gaat worden.

We hebben constant gehoord dat er 'aan gewerkt wordt'. Waarom zouden we moeten geloven dat er nu 'echt aan gewerkt wordt'?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We hebben constant gehoord dat er 'aan gewerkt wordt'. Waarom zouden we moeten geloven dat er nu 'echt aan gewerkt wordt'?
Terechte vraag. Dat zul je op mijn woord moeten geloven. Ik zie in ieder geval zaken (tasks etc) die toegewezen zijn aan personen.
 

DeletedUser

Gast
Terechte vraag. Dat zul je op mijn woord moeten geloven. Ik zie in ieder geval zaken (tasks etc) die toegewezen zijn aan personen.

Zou je op basis van die 'tasks' een voorzichtige tijdsinschatting kunnen geven? En wees realistisch, want ik hou het in m'n achterhoofd^^
 

DeletedUser20232

Gast
jammer dat er nog steeds niet gezegd wordt wanneer ongeveer het eindspel echt veranderd gaan worden. terwijl dat wel in de vraag zat.
Op een bepaald tijdstip van hun Twitch video hebben ze 'concept' laten vallen, ik dacht dat het ging over het eindspel, moet ik helaas nog eens herbekijken om het zeker te zijn. Maar als het echt zo is dan zullen we nog een tijdje kunnen wachten denk ik. Als ze na al die jaren nu nog maar aan het concept zijn...?
 

DeletedUser

Gast
Klopt inderdaad, daarom dat ik geen tijdsindicatie kan geven op dit moment - helaas.

Je kan op het moment dus geen tijdsindicatie geven omdat ze überhaupt nog pas zo weinig hebben dat op basis daarvan geen tijdsindicatie te geven valt?

1441873838436.jpg
 

DeletedUser19428

Gast
Kortom we worden weer eens blij gemaakt met een dooie mus.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
en moeten zoals normaal maar weer blijven wachten tot we een ons wegen.
 
Bovenaan