• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waar geloof jij in?

DeletedUser

Gast
Ik ben het voor een groot deel met de evolutietheorie van Darwin eens. Ik denk dat er eens 2 uitzonderlijke deeltjes zijn geweest. Deze deeltjes zullen zich in deze tijd niet meer kunnen ontwikkelen gezien de omstandigheden compleet zijn veranderd.
Deze 2 deeltjes zijn uit zichzelf ontstaan. Waarna deze deeltjes zich vermenigvuldigde. Toen kwam er de oerknal. De vermenigvuldigende, en ondertussen langzaam veranderende deeltjes worden opeen geperst door een soort krachtveld. Doordat de deeltjes zich vermenigvuldigen en de ruimte niet groter wordt knalt na een tijdje alles uit elkaar. (vergelijkbaar met hedendaagse explosies.) Dit was de oerknal en de rest weten jullie door Darwin waarschijnlijk ook.

Ik heb hierover nagedacht omdat Darwin geen concreet antwoord geeft over hoe alles is ontstaan, waarmee het is begonnen.

Ik weet trouwens nog een leuk (redelijk oud) filmpje over de evolutietheorie. Als je erin geïnteresseerd bent dan kijk het gerust.
https://www.youtube.com/watch?v=F7jSp2xmmEE
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat er eens 2 uitzonderlijke deeltjes zijn geweest. Deze deeltjes zullen zich in deze tijd niet meer kunnen ontwikkelen gezien de omstandigheden compleet zijn veranderd.
Deze 2 deeltjes zijn uit zichzelf ontstaan. Waarna deze deeltjes zich vermenigvuldigde. Toen kwam er de oerknal. De vermenigvuldigende, en ondertussen langzaam veranderende deeltjes worden opeen geperst door een soort krachtveld. Doordat de deeltjes zich vermenigvuldigen en de ruimte niet groter wordt knalt na een tijdje alles uit elkaar. (vergelijkbaar met hedendaagse explosies.) Dit was de oerknal
Interessant, heb je al nagedacht over publicatie?
 

DeletedUser

Gast
Interessant, heb je al nagedacht over publicatie?

Nee nog niet. Maar nu je erover begint is het niet eens een slecht idee. Bij mij op school hebben we zogenaamde draaideurprojecten. Dat houdt in dat je lessen mag skippen om aan een project te werken. Misschien kan ik daar een project van maken.
 
Bovenaan