• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waarom ??

DeletedUser29574

Gast
Er zijn veel dingen die grepo verpest: Pakketten, Moraal(kolo's), Oneerlijk geluk enz. Maar er is een ding wat al die anderen overtreft, en dat is de GP verdeling. Waarom in hemelsnaam wordt de deff GP die verdiend wordt van een LC of vliegers niet gewoon naar verhouding verdeeld over de LT die spelers hebben liggen en dat dus niet alle GP naar de biremen gaat? Andersom met VS geldt natuurlijk hetzelfde
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
 

Armand0

Manticore
Dat zou op zich wel een verbetering zijn inderdaad.

Nu win je soms en verlies je soms. Maar eerlijk is het nu niet nee.
 

DeletedUser29574

Gast
Dat zou op zich wel een verbetering zijn inderdaad.

Nu win je soms en verlies je soms. Maar eerlijk is het nu niet nee.

Tuurlijk kan je soms pech hebben, maar het gaat me er vooral om dat sommige allianties massaal Bir gaan sturen naar een ROOD wanneer ze gaan vliegen, en dus alle GP weg kapen van de tegenstander.
 

DeletedUser29138

Gast
Hoewel de titel van het topic iets beter had gekunnen heb ik hier graag een normale discussie en geen gebekvecht.
 

DeletedUser26975

Gast
ik ben het eens met donatello.
gp moet verdeeld worden over wat je sloopt, en niet over 1 bireempje per speler bij een rood en nog gp pakken terwijl er word gevlogen op de kolo?
 

DeletedUser27170

Gast
Ik ben het er ook wel mee eens. Ik vind de verhouding niet oké. Ik maak nu van ellende ook maar gewoon heel veel bir zodat ik wat meer GP pak...
 

DeletedUser28214

Gast
Dit is pas begonnen met het feit dat er gunst gestolen kan worden en vliegers gebruikt worden voor overnames.
Heel eerlijk is het inderdaad niet. Maar de gedachten erachter is dat je met zijn alle een stad verdedigd en dat iedereen daar voor beloont wordt. Echter is er helaas een maas gevonden
 

DeletedUser29205

Gast
Dan lijkt mij het de taak van inno om die maas te dichten maar dat laten ze ook na.
ze doen hier helemaal niks aan.
Liever besteden ze hun aandacht aan het verbeteren van de goudfuncties en het verbeteren van de pakketten die je tegen veel geld kan kopen
 

DeletedUser24074

Gast
Verdeel GP op basis van de aanval, als LT dood ga dan gaat de meerderheid naar LT deff als het zee is dan gaat GP naar haven deff, problem solved.
 
Bovenaan