• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wanneer komt er een nieuwe wereld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hallo,

Ik zie de laatste tijd op het forum dat er allemaal werelden gaan sluiten.
Wanneer komen hier nieuwe werelden voor in de plaats?
Of zullen deze werelden gewoon opnieuw beginnen?
 

DeletedUser

Gast
Dit wordt elke week weer gevraagd, het antwoord is: als Omega vol is.
 

DeletedUser20650

Gast
dus als je, tegen de regels in, allemaal accounts aanmaakt en die op omega inlogt kun je een nieuwe wereld forceren?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dit wordt elke week weer gevraagd, het antwoord is: als Omega vol is.
Dat is niet waar en heb ik ook al meerdere malen ontkracht. Echter is dit wel een richtlijn, wat heel wat anders is.
dus als je, tegen de regels in, allemaal accounts aanmaakt en die op omega inlogt kun je een nieuwe wereld forceren?
Klopt, alleen ontneem je jezelf dan de kans om te spelen op dat je dan zeer snel gepakt zal worden op het hebben van meerdere accounts. Dus dat lijkt me niet zo slim. ;)

Overigens is wereld Athene onderweg, dus jullie hoeven nog maar hééééél even geduld te hebben. ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik wacht al lang genoeg, dat heeeel even kan er dan ook nog wel bij ! haha
 

DeletedUser13872

Gast
Vertel eens Kroenuh wordt het een mooie snelle?
En duurt het nog lang?
 

DeletedUser12160

Gast
Ik hoop dat hij volgende week woensdag start
 

DeletedUser19654

Gast
Het zal aan de instellingen liggen... dat zal bepalen of ik ga spelen of niet... Wacht eigenlijk ook lang op nieuwe wereld maar begint nu net zo goed te gaan op Omega. Denk dat ik daar verder ga en athene laat schieten :p

Dus eigenlijk ben ik alleen maar heeeel erg benieuwd naar de instellingen!!
 

DeletedUser

Gast
grote kans dat t opstandsysteem gaat worden..
dus deze wereld kan voor mij direct de prullenbak in.. :p
 

DeletedUser1797

Gast
gewoon weer een wereld zoals alhpa maar iets sneller dat is perfect oude overnamen systeem en ja ik wacht ook wil met vrienden gan beginen omdat ik op omega al zo ver ben willen me vrienden daar niet komen dus maar hoelang wachten we al 2 maanden of zo als ik grepolis was zou ik er 2 launchen 1 met oud systeem en 1 met nieuwe dan gok ik dat er veel mensen gaan spelen omdat je heb ook nieuwe dingens zoal eiland opdrachten ( echt leuk zijn die dingen )
 

DeletedUser17853

Gast
Dat zal ik je, net zoals ik het alle andere spelers zal laten weten, aankondigen in de desbetreffende aankondiging. ;)

Héééééél even geduld hebben staat meestal voor 'niet zo lang'. :p

vorige keer zei je ook "enkele weken" en dat is nu toch wel al meer dan een maand geleden :p
 

DeletedUser18813

Gast
Athene word waarschijnlijk een nieuwe heldenwereld, te kijken naar de naam.
Komt er hier bij ook nog een normale wereld?
Zoals met Achilles?
 

DeletedUser16909

Gast
volgens mij wordt athene in andere landen gewoon gebruikt als normale server hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13872

Gast
Kroenuh kan je hem niet gewoon nu aankondiging met de instellingen zodat we weten waar we aan toe zijn, dan maar een weekje langer wachten dan dat je hem dinsdag aankondigt en hij vrijdag komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan