• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wanneer komt er een nieuwe wereld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
de perfecte instellingen:

wereldsnelheid:4
troepensnelheid:3
overname systeem: oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
max vaartijd kolo 900uur :)
vrede enkel op kerst en nieuw-oud


ook wil ik nog iets vragen naar kroenuh gericht---- zou jij ook willen mee spelen op athene ?
 

DeletedUser12160

Gast
Athene word waarschijnlijk een nieuwe heldenwereld, te kijken naar de naam.
Komt er hier bij ook nog een normale wereld?
Zoals met Achilles?
Nee, helden wereld worden benoemd naar een held (op alfabet)
De nieuwe werelden naar een Griekse stad (op alfabet)
 

DeletedUser15415

Gast
net of jij niet samen wil spelen met mij... :p
Nee hoor Rens ;), ik vind het oude systeem niks voor mijn prive leven. Met oud ben je je stad bijna meteen en bij nieuw heb je gewoon lekker de tijd en vind ik dat het meer op kracht komt ;)

Maar als Innogames het goed doet en niemand buiten sluit moet de wereld weer nieuw overname systeem worden maar doordat het de 2 gen. wereld is weet je het niet zeker.. :(
 

DeletedUser

Gast
haha, zometeen een geheel nieuw gevechts/overname-systeem
nah, verwacht k niet..

ga dr wel vanuit dat t nieuw is helaas.
maar ik vermaak me goed genoeg op mn huidige wereld.. :)
 

DeletedUser15415

Gast
haha, zometeen een geheel nieuw gevechts/overname-systeem
nah, verwacht k niet..

ga dr wel vanuit dat t nieuw is helaas.
maar ik vermaak me goed genoeg op mn huidige wereld.. :)

Nee ik bedoel met ''weer'' dat het op volgorde weer ''het nieuwe systeem'' is. Sorry dat ik onduidelijk was :p
 

DeletedUser

Gast
nee hoor flo, je was niet onduidelijk, ik begreep je heel goed :p
 

DeletedUser13872

Gast
Opstand systeem vindt ik slecht.
je hebt 12 uur de tijd, dat is veel te veel, je kan er dan met een beetje goede alliantie is denken 20K birs in leggen in de loop van het spel.

dat is echt niet leuk meer!

bij overname heb je nog kansen om hem tegen te houden en als dat niet lukt, heb je nog 24 om aan te vallen...
 

DeletedUser9104

Gast
Opstand systeem vindt ik slecht.
je hebt 12 uur de tijd, dat is veel te veel, je kan er dan met een beetje goede alliantie is denken 20K birs in leggen in de loop van het spel.

dat is echt niet leuk meer!

bij overname heb je nog kansen om hem tegen te houden en als dat niet lukt, heb je nog 24 om aan te vallen...

Zit juist meer uitdaging in... Je hebt 24 uur om een stad over te nemen en te zorgen dat alle os weg is voordat de kolo aankomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan