• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

warom geen gratis gout voor beginers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
mijn vriend kreeg gratis gout in het begin en ik nied :( :( :( :( :( :( triest

ikhat ook het zelfde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heb jij misschien je account geregistreerd via het ''leden-werf-linkje'' van je vriend?
 

DeletedUser

Gast
Ik vind Grepolis een leuk spel maar goud kopen doe ik niet aan.
Maar idd, jouw vriend heeft waarschijnlijk goud gekregen d.m.v. vrienden werven.
 

DeletedUser12666

Gast
Persoonlijk vind ik dat elke nieuwe member een voor een maandlang gratis premium moet krijgen.

Met middel van dat, maak je ook reclame er van.

Waardoor Innogames kans maakt dat spelers meschien goud kopen ?

Want wat niet weet, wat niet mist ;)
 

DeletedUser

Gast
je krijgt 1 dag gratis bestuurder als je je eerste stad sticht
 

DeletedUser

Gast
Ik zou eerst maar eens zorgen om je spelling en de forum regels voordat je gaat zeuren om goud.

Daarnaast, er zijn zoveel manieren om aan goud te komen, gebruik de zoekfunctie maar eens. ;)
 

DeletedUser

Gast
mijn vriend kreeg gratis gout in het begin en ik nied :( :( :( :( :( :( triest

ikhat ook het zelfde

ja snap ik ook niet en zou willen dat je goud zou kunnen verdienen ipv al die enquetes in te vullen want speel het spel nu een tijdje en heb nog gen enkel goudstuk
 

DeletedUser6663

Gast
ja snap ik ook niet en zou willen dat je goud zou kunnen verdienen ipv al die enquetes in te vullen want speel het spel nu een tijdje en heb nog gen enkel goudstuk

In de Grepolis times staat meer over sponsorpay en hoe je je goud wel zal krijgen;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Daarnaast is er een discussie en ontwikkelproces gaande omtrent een uitgebreider introductie/starterspack.

Hier gaat mogelijk ook een goud 'voorproefje' in zitten. Echter is dit nog niet helemaal duidelijk, meer informatie volgt t.z.t.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan