• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wat te doen tegen een beslissing

DeletedUser24195

Gast
Goedeavond

Graag wil ik weten hoe ik "mijn probleem" die ik niet mag benoemen kan oplossen.
Speel grepo zoals altijd op athene. Sinds sept speel ik het via een laptop.
Deze heb ik via de bijzonderebijstand. Het is een simple laptop met basis progamma's alles wat de kinderen nodig hebben voor hun schoolwerk.
Hun huiswerk en mama haar spelletje.
Ik doe niks anders dan grepo inloggen en spelletje spelen. Als mijn beeldscherm uitvalt moet ik even ww van laptop intype en dan komt de internet pagina tevoorschijn.
Die catchpa code krijg ik ook geregeld, soms wel heel vaak ??
Mocht ik te laat zijn dan vernieuw ik de pagina en krijg ik een nieuwe om in tevullen.
Echter kwam ik vanmiddag na het uitvallenvan mijn scherm helemaal niet meer op grepo

Word nu van van alles beschuldigd wat ik niet mag benoemen.
Ik heb geen idee waar ik fout zit wat er fout gaat op mijn pc. Naar mijn weten niks doe het zelfde als altijd. Val ook wel eens achter de laptop in slaap dan valt mijn beeldscherm uit maar kan ik 's morgens er ook gewoon weer op. Sterker nog gister al vroeg in slaap gevallen en zelf de aanvallen van 20:00 niet meer voorbij heb zien komen. Hij staat 24/7 aan en af en toe start ik hem opnieuw op. Als ik niet thuis ben staat die meestal uit. Helaas door omstandigheden zit ik de afgelopen weken thuis. Moet ik dan ook echt mijn persoonlijke shit open en bloot te gooien om te bewijzen dat ik ik ben en geen valsspeler ben

Ik wil weten wat er fout gaat
Van support krijg ik geen tot weinig respons en al helemaal geen bewijs

Alvast bedankt

Word inmiddels plat gegoooid door een alliantie omdat ik het hier eerlijk aangeef op het AF
Wat een helden spel word er ook echt steeds leuker op
 

DeletedUser24195

Gast
Kan iemand mij alsjeblieft helpen

Van support hoor ik niks en in ander topic's word ik ook niets wijzer
Krijg je van die vervelende spelers die misbruik maken van de situatie
Omdat ik hier met dezelfde naam als mijn spelers naam zit
 

DeletedUser7531

Gast
tja, wij kunnen ook niet veel meer dan afwachten.
als alles is terug gedraaid verwacht ik wel een schadevergoeding voor de gedupeerden...
 

DeletedUser24195

Gast
Nou kan iedereen die hetzelfde probleem heeft of heeft gehad zich dan hier verzamelen
En als er iemand weet wat er mis is bij mij please tell me
 

DeletedUser14045

Gast
Je bent dus niet de enige die dit overkomen is vandaag
Denk dat er een MOD een slechte dag heeft gehad
 

DeletedUser24195

Gast
Geen idee maar ik ben er klaar mee

Mag toch wel verwachten dat je word geholpen met zo'n probleem
 

DeletedUser

Gast
Enkel advies:
Hoe vervelend het ook is, het beste is om te wachten op support. Ik weet dat dit een vreselijk antwoord is, zeker met het alle dorpen die nu onder vuur liggen zonder dat je er iets aan kan doen, maar het is het enige wat je op het moment kan gaan helpen.
Ga i.i.g. niet nog meer topics op het forum aanmaken. Het topic wat er nu al is zal niet over het hoofd gezien worden. (forummods zouden dit waarderen)

Probeer ook dit in je achterhoofd te houden (ook tijdens contact met mods): mods zijn geen onmensen. Ze zijn niet van plan het leven van spelers te verpesten en het is ook niet zo dat ze lui zijn en daarom alles op een hoop gooien en bannen.

E. toevoeging: het heeft eigenlijk ook nooit zin om dit soort zaken op het forum te bespreken. Spelers kunnen je niet helpen met unbannen en de moderatoren die je kunnen helpen doen dit via het support systeem en niet via het forum. (als ze op bij het support systeem op dat moment niet reageren, zullen ze dat op het forum ook niet doen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24195

Gast
Tot Zondag!! Nou laat maar dan hoor. Denk dat het nou wel voor goed verpest is. Ik ga echt niet onterecht heel de pestzooi weer opbouwen door een fout van grepo-update

Mijn mannetje speelt al bijna 5 jaar grepo (tot vervelends toe) maar zelfs die vind dit niet normaal en is klaar met grepo
En ik sponser dus al 5 jaar dat grepo. Ik wil waar voor mijn geld en niet deze ongein
Als ze dat topic niet over het hoofd zien, had weleens iemand iets mogen zeggen ipv beetje letten op het taal gebruik.

Ik ben een betalende speler. Ik wil gewoon hulp. Dit is te belachelijk voor worden
als je in de winkel iets koopt hoef je toch ook niet 3 dagen te wachten. Nee moet het eerst 3 dagen in huis hebben dan bekijken we uw probleem. Nee u mag nu niet naar binnen u had van de week uw voeten niet geveegd.
Kan mij niet vertellen dat op zo'n spel waar ten eerste zoveel door spelers word uitgeven. Er niemand is of word betaald om problemen op te lossen. Lekker innogames met je update julie worden vriendelijk bedankt.

Het lef hebben me 3 uur te laten wachten op antwoord en de enige moeite die meneer heeft genomen is er een standaard mail uit te gooien. Net als naar de rest die met dit probkleem loop.
Een standaard mail of te wel leuk wat je uitlegd maar dat lezen we toch niet,. Maar hier heb je iig een mailtje terug
Lijkt RL wel Net als dat je gaat solliciteren of je hoort niks of je krijgt een standaard brief.

Geen stuiver zal ik meer in innogames steken

Alle vriendelijke en behulpzame leden
Bedankt voor hulp tip en ideeen


Word ik nou hier ook zo geweerd. Moet hier namelijk ook steeds opnieuwe inloggen. Toch geen codes of wat he
 

DeletedUser

Gast
Van facebook:
Thanks to your new update it has blocked 1800 plus players in the game of Grepolis. I amongst one of many of them that were blocked for using software forbiddingly. In other words using soft ware to get less clicks. So like these 1800 plus players we used what you grepolis gave us to use to log into the game. ie the browser Inno games .com. to get into our games either into the European and the USA game. Also a vast majority of these players did not use any form of bot's or the software illegaly either. Well what happened to all of us was that we were blocked from playing the game for 3 days by the administration. This was done without warning and without first checking on how this update will and has affected 1800 plus players in the game of grepolis. I as a player of 5 yrs in this game and no doubt other players believe that the admin should address this problem in the latest update as there is a huge bug in the game that has caused this situation. If the grepolis administration dont fix this problem . Then be assured they will lose heaps of players that they have wrongfully penalized in playing this great game thanking you Tony Ramon, game names Fighting Kiwi, Old kiwi
 

DeletedUser

Gast
Enkel advies:
Hoe vervelend het ook is, het beste is om te wachten op support. Ik weet dat dit een vreselijk antwoord is, zeker met het alle dorpen die nu onder vuur liggen zonder dat je er iets aan kan doen, maar het is het enige wat je op het moment kan gaan helpen.
Ga i.i.g. niet nog meer topics op het forum aanmaken. Het topic wat er nu al is zal niet over het hoofd gezien worden. (forummods zouden dit waarderen)

Probeer ook dit in je achterhoofd te houden (ook tijdens contact met mods): mods zijn geen onmensen. Ze zijn niet van plan het leven van spelers te verpesten en het is ook niet zo dat ze lui zijn en daarom alles op een hoop gooien en bannen.

E. toevoeging: het heeft eigenlijk ook nooit zin om dit soort zaken op het forum te bespreken. Spelers kunnen je niet helpen met unbannen en de moderatoren die je kunnen helpen doen dit via het support systeem en niet via het forum. (als ze op bij het support systeem op dat moment niet reageren, zullen ze dat op het forum ook niet doen)

Helemaal mee eens maar mensen onterecht voor oneerlijk uitmaken (leugenaar) en dan gewoon niet reageren op reacties, nodigt uit tot ontevreden reacties en hoe langer er niks gezegd wordt hoe bozer mensen zullen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21820

Gast
Helemaal mee eens maar mensen onterecht voor oneerlijk uitmaken (leugenaar) en dan gewoon niet reageren op reacties maakt ze iets minder mens, en nodigt uit tot ontevreden reacties en hoe langer er niks gezegd wordt hoe bozer mensen zullen worden.

Het is zelfs a-sociaal gedrag naar mijn optiek ,ondertussen gaat het woord dat er op de servers in portugal hetzelfde heeft gespeeld alsmede op de uk servers.

dit gaat vandaag opgelost moeten worden ,zo niet dan trekken de spelers in kwestie de stekker er uit ,alsmede ik
ik heb innogames niet nodig om een spelletje te spelen ,zijn zat andere waar ik me geld in kan stoppen.
Kan vvf ze lol op ,liggen er straks dik 800 spooksteden.

Ik had de illusie dat ze bij inno fair omgingen met dit soort dingen ,thans gezien de mail zijn ze geen haar beter dan een looki games.

Echter met dien verstande dat er bij looki games 2 van support zijn ontslagen voor dit soort praktijken ,kennelijk was het hoofd kantoor minder gecharmeerd van de inkomsten daling.

"
Gezien wij sluitend bewijs hebben voor deze blokkering zien wij momenteel geen reden om de schorsing ongedaan te maken. Mocht je willen reageren op bovenstaande, kunnen we je aanraden dat eerlijk te doen, zodat we een positieve aantekening kunnen maken in je spelersdossier. Zoals gezegd hebben we het bewijs voor ons liggen"

Schandalig dit

Bij 100 aanvallen begint die server al te stuiteren dan kan je al niet meer normaal je ding doen,
 

DeletedUser24195

Gast
Iedereen kan wel zeggen afwachten maar dit is gewoon belachelijk

Nieuw protest aangetekend
Beginnend met hoogachtend misschien word ik dan wel respectvol aangesproken


Geachte Grepolis
Ben nu al een 18 uur bezig mijn probleem op te sporen en antwoorden te krijgen op vragen. Ik word op het moment erg benadeeld dit gaat ten kosten van mijn investeringen in jullie spel en mijn spel plezier. Met een excuus neem ik niet eens genoegen.
Dit is geen normale gang van zaken. Ik vind dit erg schandalig aangezien ik extra spelfuncties bij jullie koop.
Ik ben ten einde raad en heb eigenlijk niet eens meer zin de bende weer op te bouwen als dit alles voorbij is.
Denken jullie nou echt dat ik daar goud in ga pompen om de bende weer op te krikken. Nou daar bedank ik voor. Had mijn geld wel 10x beter kunnen gebruiken. Al zal wat ik totaal hier besteed heb door een ander op 1 dag gebruikt worden. Maar dan nog mag wel wat verwachten als je betaald

Ik krijg al ruim een 16u geen antwoord om mijn protest gedoetje.
Ben er inmiddels helemaal klaar mee en ook instaat mijn geld terug te vragen. Ik krijg niet geleverd waar ik voor betaald want het enige wat ik gebruik bij grepo KOOP ik met GOUD. Als dat niet goed blijkt te zijn prima maar wil ik wel mijn geld terug. Ik zal stoppen met het spelen van grepo en innogames.
Zal mijn oom vragen of hij jullie kan blokkeren op mijn pc en laptop. Zal ook mijn kinderen verbieden gebruik van jullie diensten te maken.
Mij beetje voor valsspeler uitmaken. Welke snotneus heeft dat bedacht. Ik heb potverdikkie altijd gewerkt steek een beetje geld in een voor mij ontspanningsspel. En door updates en zooi wat toegevoegd word door jullie ben ik het haasje. Zal nog even mooi worden. Jullie doen spel update's Ik doe niet meer dan een computer een keer update. En gelukkig hoef ik alleen te restarten en dan doet die het. Brand daar mijn vingers niet aan.
Het lef hebben een standaard mail te versturen maar niet het fatsoen om op de plaats van playername mijn naam te zetten en uberhaubt mijn mail te lezen (heb daar sterk mijn twijfels over) of te beantwoorden

Dit is echt niet een probleem wat bij mij vandaan komt. Er word gemeld dat er bewijzen zijn maar krijg niks toegezonden. Vele landen en vele vele spelers hebben dit probleem

Ik hoop vandaag toch echt een normaal gesprek met iemand te voeren en mijn probleem op te lossen. Ik wil niet in een meldkamer hangen met standaardmails
Kan ik misschien kijken of de schade dan nog te overzien is en anders houd het op.
Hopend en wachtend op antwoord verblijf ik,
Nancy
 

DeletedUser

Gast
ik heb je verdedigingspunten bekeken nans.... 66.000 (ik 38.000 ofzo)..

dus dan weet je het wel denk ik
 

DeletedUser24195

Gast
Mijn hulp vraag op Facebook
Sorry voor de vele fouten heb geen zin om ze te verbeteren>


Dear innoplayers Who can help me. I play Grepolis. From support in de Netherlands I get no response No one can help and my joy to play is gone. Al my city's are burned down because i asked for help on the alemeen Forum. I looked in with my playersname. So now die enemi is taking over my city's I have done noting wrong Lots of people over the world had the same problem. on the same time. I don't want to play anymore the joy is gone. I invested a lot in the game and with something i didn't do everything is gone. I'm just a house mom en play this game voor relaxing? The past 18 hours a not relaxed at all Please help me. Greats Nancy van de Logt from Holland
 

DeletedUser24074

Gast
Mensen het is simpel als niemand je bewijs laat zien, ik krijg te horen van paar spelers dat ze geblokt zijn en support antwoordt gewoon wij hebben in ons system blablabla. Wel mijn lieve vrienden ik heb nog niet zo lang geleden met jullie in discussie gelegen, jullie kennen jullie eigen regels amper en communicatie tussen admins is zeer slecht. Ik denk de normale regel in elk spel je als je het niet kunt aantonen met bewijs waarom er een blokkade of ban op een account is MOET je die eraf halen.

Dit is een zeer slechte reclame voor grepolis en innogames. Ik ben al een tijde administrator bij TBS mij kun je niet wijs maken dat je sommige dingen niet kunt. Geen bewijs = unban als je nog niet eens het niet kan laten zien wat je in je "systeem" ziet dan waarom is er een block op accounts ?

Als je niets kunt bewijzen geef deze mensen een deblock en zeg tegen innogames dat ze patches moeten testen voor wanneer ze uit komen er is duidelijk een probleem met jullie ACS. Als innogames toch niet beslist om mensen een deblock te geven kunnen ze tenminste de 1800 mensen gratis en voor niets goud (zodat ze 2 weken gratis alles kunnen activeren) leveren voor de overlast. Ik roep eigenlijk op iedereen die een block heeft spam inbox van community manager vol werkt altijd heb ik ook is gedaan :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24195

Gast
wie is dan de community manager van athene
Mijn hoofd staat er niet meer naar omdat uit te zoeken.
Ik wil gewoon mijn account terug in goede staat.
Ik ga echt niet 2 weken puin ruimen
Bij mij is de schade niet te overzien had 123 steden. Waar zeker 80% van mijn steden vol en uitgebouwd was naar wensen. Dus hoge muren, lt def en birs

op het moment van gebeuren had ik net allerlei dingen uit mijn inventaris aanstaan. Ook net weer bestuur geactiveerd voor 2 weken. Ook had ik nog 2 dagen versnelde rekruten voor 3 weken in min 6 steden verkregen via de kookpot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24074

Gast
wie is dan de community manager van athene
Mijn hoofd staat er niet meer naar omdat uit te zoeken.
Ik wil gewoon mijn account terug in goede staat.
Ik ga echt niet 2 weken puin ruimen
Bij mij is de schade niet te overzien had 123 steden. Waar zeker 80% van mijn steden vol en uitgebouwd was naar wensen. Dus hoge muren, lt def en birs

http://forum.nl.grepolis.com/member.php?24-Hoofdpiet er is maar 1 of 2 community managers per land denk ik.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk de normale regel in elk spel je als je het niet kunt aantonen met bewijs waarom er een blokkade of ban op een account is MOET je die eraf halen.

Maar dat is het punt juist. Ze kunnen het wel aantonen, beweren ze, maar zullen dat niet doen omdat het openbaar maken van het bewijs inhoudt dat ze hun bot-detectiemethode openbaar maken, wat inhoudt dat iedereen daar rekening mee kan houden met het maken van een nieuwe bot.
 
Bovenaan