• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community [Wedstrijd] Verzamel complete uitrusting

DeletedUser13653

Gast
Ik vind jullie antwoorden echt hilarisch om te lezen.
Jullie maken jezelf wijs dat jullie zo goed zijn op Grepolis omdat jullie geld uitgeven en daardoor enorme bonussen krijgen...

120 punten met 10 pijlen is prima te doen, bedenk wel dat je er vaak ook nog wel wat pijlen bij krijgt na kills.

Verder krijg ik het idee dat je iedereen slecht noemt om je zelf wat beter te voelen.
Niemand hier zegt dat hij/zij goed is, er wordt enkel gezegd dat je blij moet zijn met wat je krijgt en dat 120 punten zonder goud prima kan.
 

DeletedUser22668

Gast
Zeg me eens hoe het eerlijk is dat niet goudgebruikers 10 pijlen per dag hebben maar goudgebruikers zoveel pijlen per dag hebben zoals ze kunnen betalen?


Waarom ga jij niet ergens anders janken, krijsen of wat dan ook? Moet jij verplicht grepolis spelen van jou mammie en pappie? Nee, dus als het je niet bevalt, zoek dan een ander spel op:rolleyes:
 

DeletedUser19428

Gast
Ik vind jullie antwoorden echt hilarisch om te lezen.
Jullie maken jezelf wijs dat jullie zo goed zijn op Grepolis omdat jullie geld uitgeven en daardoor enorme bonussen krijgen...
Voor alle duidelijkheid ik speel alleen maar met de adviseurs en die verdien ik door GS aan te bieden op de markt aan events geef ik 0,0 aan goud uit en ben ik tevreden met wat ik krijg, dit zou jij ook eens moeten doen in plaats van elke keer maar weer lopen de janken en zeuren over het goudgebruik

Man zoek een ander spel en laat ons verder met rust op het forum
De forummods. zouden jou een ban moeten geven voor je eeuwige gejank
 

DeletedUser19428

Gast
GS kwijtzijn en je krijgt Goud...
Maar velen spelen gewoon op een andere wereld om Goud in te zamelen...

Er worden hier tips zat gegeven aan je en het enige wat je doet is doorzagen en voor de rest doe je er totaal niks mee.
Dan moet je het hier op dit forum ook niet meer gaan janken en zeuren over goudgebruik.
 

DeletedUser19662

Gast
Ik vind jullie antwoorden echt hilarisch om te lezen.
Jullie maken jezelf wijs dat jullie zo goed zijn op Grepolis omdat jullie geld uitgeven en daardoor enorme bonussen krijgen...

Ik wil je niet beledigen ofzo, maar het klinkt alsof je excuses aan het zoeken bent omdat anderen je verslaan in dit spel :)
niet iedereen die je stad afneemt heeft daar 2k goud voor neergeteld hoor, hoezeer goud ook handig is, met skills kom je ver
Dusssss leer het spel eens goed, vraag uitleg over dit en dat aan grotere spelers, en kom dan over 4a5 jaar trainen terug en zeg me bedankt schuil, dankzij jouw wijze raad kan ik het spel nu ook spelen zoals het hoort.
 

Genius0615

Erinys
Ik vind jullie antwoorden echt hilarisch om te lezen.
Jullie maken jezelf wijs dat jullie zo goed zijn op Grepolis omdat jullie geld uitgeven en daardoor enorme bonussen krijgen...

Goudhandel? Ooit van gehoord? Ik koop elke dag 2 keer 5 extra pijlen met goud dat ik krijg van goudhandel, dus krijg ik nu ook enorme bonussen? :O
 

DeletedUser25467

Gast
Zeg me eens hoe het eerlijk is dat niet goudgebruikers 10 pijlen per dag hebben maar goudgebruikers zoveel pijlen per dag hebben zoals ze kunnen betalen?

zeg me eens hoe het eerlijk is dat wij te eten hebben en mensen in afrika niet? maar daarom stop jij toch ook niet met eten?
 
Bovenaan