• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

DeletedUser

Gast
192 Weerwolven van Kaatsheuvel – De Efteling

rlgwb7.jpg



De Efteling wordt al sinds langere tijd geterroriseerd door slechte inwonertjes, denk aan de grote boze wolf, rattar en pantagor de reus enz. Tijd voor roodkapje, belletje bel, Pardoes, holle bolle Gijs en nog vele andere om hier eens actie tegen te ondernemen. Elke avond zullen de inwoners daarom samenkomen om te stemmen over wie de Efteling moet verlaten. Het geheim genootschap van slechtjes probeert op hun beurt de goedjes eruit te werken en laten iedere avond een speler ontvoeren naar het sprookjesbos alwaar deze wordt betoverd door de magische steen en veranderd in een ezel.

Netwerken: uit (je komt de Efteling niet meer in als je eruit bent gegaan voor een netwerkactie)
Hints: Aan
Claimen: Aan
Klaagmuur: uit
Parkdirectie keuze: stemming door middel van groene stem
Parkdirectie opvolging: Vorige directie kiest nieuwe
Manier van stemmen: Topic, Rood voor wegsturen, groen voor parkdirectie
Eindtijd acties: 21:30u
Eindtijd stemming: 22:00u
Rollen: Krijgen allen een Efteling tintje.
Stemming: wordt elke deadline op een andere locatie gehouden ;)


Ik doe mee:
1.
2.
3.
4.
 

DeletedUser22926

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4.

Leuke jivi, met hints :D
 

DeletedUser21204

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco

De wolven komen wel heel dichtbij...
 

DeletedUser

Gast
Kijk maar uit :p of jij gaat direct naar de magische steen voor een transformatie :p haha
 

DeletedUser26004

Gast
Goed potje met hints is altijd fun!

1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
 

DeletedUser21356

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7. Gekko
8.
9.
10.
...
 

DeletedUser21356

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7.
8.
9.
10.
Excuses, het is volgende week vakantie, even vergeten. :x
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik ben Rabbid en ik vertrouw alleen mezelf.

Hallo Rabbid!

Ik vertrouw ook mezelf niet met hints. Hints zin echt kut en gevaarlijk moeilijk om mee om te springen. De enige persoon van wie ik nog een potje met hints zou accepteren is Genade ofzo. Voor de rest zijn hints echt het gruwelijkste wat je kan doen. Vaak worden er pagina's gewijd aan nutteloze details die helemaal geen hints zijn maar mensen uit allerlei zaken halen en daar wel over nutteloos willen zeveren.

Met hints zit je snel in 1 van de 2 uitersten. Oftewel geef je te weinig weer, waardoor men oftewel veel tijd in het zoeken gaat steken (totaal nutteloos en zonder resultaat). Oftewel geef je veel te veel weg, waardoor de spelers blindelings gaan volgen, een speler op een heel kutte manier uit het spel vliegt en jij als spelleider het spel serieus uit balans brengt.

Ik zie Jivilium, als beginnend spelleider zeker niet de lijn tussen deze 2 zaken vinden. Deze lijn is heel, heel flinterdun, en ik zou eigenlijk niemand aanraden hem te zoeken en bewandelen, daarom dat ik dat nog even wou doorgeven. Want het geeft in theorie niet zoveel meerwaarde aan het potje, dat perfect zonder gespeeld kan worden. Het is iets dat je spel veel makkelijker kan breken dan iets toevoegen. Daarom zijn die dingen al vrij lang van dit forum geweerd.
 

DeletedUser18363

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7. Neus
8.
9.
10.
 

DeletedUser21575

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7. Neus
8. Nissassa
9.
10.
 

DeletedUser9104

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7. Neus
8. Nissassa
9. Ilja
10.
 

DeletedUser27427

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7. Neus
8. Nissassa
9. Ilja
10. Rabbid
11. Dasios
 

DeletedUser13353

Gast
1. Jaspenia
2. Graecus 001
3. Heartlion
4. Latdekat
5. Kyraco
6. ShovingNE2
7. Neus
8. Nissassa
9. Ilja
10. Rabbid
11. Dasios
12. Ijzer
 
Bovenaan