• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #130 - WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hmm, dat of archer of wouter wolf was, had ik wel gedacht. Maar allebei niet, wel goed gedaan. :O

En dat gekko zo inactief was moet je m eigenlijk voor ophangen.
 

DeletedUser20542

Gast
Slecht gespeeld van de goedjes, ook van mezelf. Gewoon blind meegegaan met Archer en Wouter steeds, dat faalde.
 

DeletedUser21356

Gast
Eigenlijk faalde ik gewoon het allerhardst.

Maar het is jullie wel (een klein beetje) gegund, Wolfjes.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nog even hierop reageren, is mijn visie en mening, niet per se de juiste of enige ^^.

2 Cupido's wordt afgefloten?
Kijk, dit potje is een netwerkpotje. Als het een netwerkpotje is, moet er natuurlijk genetwerkt worden, anders is het zinloos dat dit aanstaat. Waarom steek ik er dan zo graag cupido's in, omdat deze het netwerken bevorderen en in zekere zin ook het nuttig netwerken. Een koppel kan gerust met elkaar netwerken en alles delen. Een koppel is dan ook vrij veel sterker in netwerkpotjes dan in non-netwerkpotjes. Ik vind het dus zelf niet zo'n probleem dat je met koppels moet gaan werken. Het spel is sneller gedaan? Klopt, maar langs de andere kant is er dus meer genetwerk. Verder benadeelt dit de goedjes niet per se. Ten eerste kunnen er wolven gekoppeld worden of andere slechtjes. En ten tweede zijn goedjes die gekoppeld worden aan elkaar bewezen. Daardoor zou je net kunnen stellen dat als een koppel het goed speelt, die koppeling net een voordeel is.

Verder konden de cupido's er zelf voor kiezen ofdat ze zichzelf wilden koppelen of 2 personen. Beide namen een andere beslissing. Doordat zij deze beslissing konden nemen denk ik ook dat je hier niet te veel op moet zagen, aangezien ze dus als ze een langer potje willen met minder complicaties en met simpeler spel. Of ze 2 mensen kunnen koppelen als ze graag ingewikkeld doen, meer bewezen goedjes willen, een risico willen wagen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb wat meegekeken naar dit potje. Aran was obvious zoals mij Wouter had ik een beetje door maar pas na Aeneas en sem hun dood. En archer had ik totaal niet door.
 

DeletedUser23053

Gast
Vind het wel vreemd dat Eli me zoveel vertelde, ze had me al door en toch al die info xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan