• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #135 - Een beetje anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Ik heb op dag 1 al gezegd dat kyra slecht was...
Serieus hoe was dat niet te zien?

Noobje en ik hadden samen staan brainstormen op dag 1 en (Credits naar noobje vooral) we wisten toen al dat ara en rut G/S koppel was... kyra slecht, yde slecht, ilja slecht en sander goedje.
Wat wil je nog meer...
 

DeletedUser19654

Gast
Dat is 100% jullie schuld niet die van ons 2... aangezien de goedjes ons eruit hebben gewerkt
 

DeletedUser2057

Gast
Heir, jij wilt serieus een antwoord op de vraag waarom je dom bent? Heb je een uurtje?
 

DeletedUser

Gast
Sarcasme :p
En neen, ik bedoel dus.
Wij hadden een reden om jullie eruit te stemmen.
En dat was jullie schuld.
 

DeletedUser19654

Gast
Sarcasme :p
En neen, ik bedoel dus.
Wij hadden een reden om jullie eruit te stemmen.
En dat was jullie schuld.
Ja jullie hadden een prachtige reden... wicked en marco hun rede waren precies het tegenovergestelde.
Jij had geen reden volgens mij (dus neem aan dat dat je reden was)
Verder zei kyra alleen maar dat ik me versprak (waar kan ze niet eens vertellen)
En moet ik de rest ook nog even vermelden?
want ze zijn allemaal net zo slecht. *kuch* jasp *kuch*
 

DeletedUser

Gast
Wel, mocht je je duidelijker verwoorden zou het leuk zijn. Bovendien, ja je bent standaard lynch want je speelt... anders.
 

DeletedUser19654

Gast
Wel, mocht je je duidelijker verwoorden zou het leuk zijn. Bovendien, ja je bent standaard lynch want je speelt... anders.
Voortaan ga ik je trouwens 100% negeren. Ik ga geen moeite meer in mensen steken die geobsedeerd zijn door andere personen in een bepaald spel.

iemand die mij 100% keer op keer lyncht op dag 1 terwijl ik goedje bent tjsa... en dan nog steeds niet kan vertellen wanneer ik nu goed of slecht ben faalt gewoon te hard voor woorden :p
 

DeletedUser21204

Gast
We hadden gewonnen als Ara fatsoenlijk gestemd had x)
Feli, I guess, al was hoe Kyra dit speelde echt heel matig :x

Ja, dan had je idd gewonnen.
Hoezo speelde ik matig?
Ik vond mijn rol iig erg leuk, nogmaals bedankt Rabbid :D
 

DeletedUser19654

Gast
Ow, leuk om te weten dat je me gaat negeren als ik wolf ben!
En ook als goedje...

Daarnaast i still don't get what you mean by that...
Kan ik je als je wolf bent er dan niet meer uitwerken? In mijn ogen zet ik een lynch stem op jou negeer ik je nog steeds. Ik praat alleen over je... niet met je dan :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
7f9306a486d10aa77d6a7a2720ad6045a2e0135477ec37ed719f56f3d2504126.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan