• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #138 - Further into the past

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Zeg gewoon niet ieder potje dat jij het beste bent wat er was en dan zou je misschien een beetje medelijden/mensen die je volgen krijgen. Nu ziet iedereen jou gewoon als die ene idioot die zich geweldig vind en dan wordt je ook niet serieus genomen.
Ik heb echt gewoon nog nooit gezegd dat ik goed ben... dat maken jullie er elke keer van. Ik noem gewoon de feiten dat ik nogmaals een wolf te pakken had. Dat doe ik gewoon in de hoop dat jullie eindelijk eens denken wat zegt moon hmm ik kan me wel vinden in wat hij zegt enz. Dat jullie daarvan direct maken dat ik goed ben en het jullie strot uit komt kan ik niets aan doen. Verder hoe jullie mij zien interesseert me geen zak. Daarnaast hoe krijg ik jullie medelijden? Als dat de manier is waarop ik stemmen zou kunnen krijgen perfect! al is dat gewoon complete toppunt van achterlijkheid je ik me zou kunnen bedenken.

Waarom schrijf jij je nog in eigenlijk, als het allemaal zo erg is?
Overigens is het wel bewonderenswaardig dat je er als slechtje bijna een wolf uitgeknikkerd had. Een wolf waar ik al eerder een theorie over gemaakt had nog wel. Kudos. Ik ben trots op je, jij bent duidelijk verreweg de beste in dit spelletje.
Sorry dat ik je onzichtbare theorieën niet kan lezen... Achja hij zal denk ik toch wel mislukt zijn geweest zoals die van mij altijd, hij ging namelijk niet dood. Dus ik verwijs je naar jasp zijn stukje over feit dat je misschien moet gaan leren over hoe je iets moet argumenteren dat kun je namelijk niet. Ja, dat zijn mijn woorden maar ook indirect die van alle andere.

Nee, met dit soort reacties nemen we je voortaan een stuk serieuzer!
Ik neem je helaas niet zo serieus met die reactie, wat jammer nou...
Sorry hoor maar elk potje weer voel ik me niet serieus genomen, woehoe



Als je dan eens argumentatie bij je stemmen geeft, die ook nog eens te volgen is. Dus niet een neergekwakte hersenkronkeling, maar grammaticaal kloppende, volledige zinnen die op elkaar aansluiten, maak je een stuk meer kans dat mensen het met je eens gaan zijn
Nouja, dit heb ik vaak te horen gekregen. Heb mezelf dus daadwerkelijk in potjes aangepast niemand die het zag en kreeg letterlijk dezelfde kut reacties terug. Dus met andere woorden zoek het zelf ff uit en verdoe je tijd niet aan mij dan hoef ik die van mij niet aan jou te doen. Als jullie je toch niet kunnen vinden in andere die zich daadwerkelijk voor jullie probeert aan te passen... dan ga ik dat ook echt niet meer doen. En zeg nou zelf ik ben nog steeds onredelijk hoor :D



Je weet dat je slechtje was? En je dus geen wolven eruit had moeten halen dit potje?
Dus wat dat betreft, eigenlijk niet eens zo goed gespeeld.
Ik keek terug naar andere potjes hoe ik speelde als goedje, daarin stond ik als goedje in me eentje heel zielig iedereen opnieuw proberen over te halen een wolf te lynchen wat niet werkte. Dus waarom zou ik nu niet als slechtje in me eentje heel zielig iedereen opnieuw proberen over te halen een wolf te lynchen? Dan zien ze me misschien als goedje, maar dat werkte ook niet.
Dus in wat opzicht niet goed gespeeld? het precies zo spelen als je als goedje speelt terwijl je slechtje bent?

Ik zeg toch ook niet dat jij slecht ben dat je dacht dat ik infectie was wat niet zo was... wel dan? Tjsa met afstrepen kom je nog net niet zo ver dat je de rollen kunt weten.
 

DeletedUser2057

Gast
Sorry dat ik je onzichtbare theorieën niet kan lezen... Achja hij zal denk ik toch wel mislukt zijn geweest zoals die van mij altijd, hij ging namelijk niet dood. Dus ik verwijs je naar jasp zijn stukje over feit dat je misschien moet gaan leren over hoe je iets moet argumenteren dat kun je namelijk niet. Ja, dat zijn mijn woorden maar ook indirect die van alle andere.

Aha, bedankt voor dat inzicht, jij beargumenteert niet omdat niemand je gelooft, ik kan gewoon niet beargumenteren. Ik zie het verschil. Overigens heeft mijn theorie wel gewerkt, want zoals je misschien weet is die wolf eruit gehaald. Het potje is namelijk afgelopen. Opmerkelijk nietwaar?
Nogmaals, als je het hier zo afgrijselijk vindt, waarom schrijf je je dan toch elke keer weer in? Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is om constant te moeten spelen met mensen die jouw genialiteit niet inzien en die er absoluut niets van bakken. Ze zijn zelfs zo slecht dat ze op dag drie alle slechtjes er al uitgewerkt hebben, zelfs het slechtje dat probeert zijn medeslechtjes gelyncht te krijgen, waarvoor dank trouwens.
 

DeletedUser23442

Gast
moon... ik heb nooit gedacht dat perse jij infectie was. Ik heb gezegd dat jij óf eye infectie wolf waren.
Maar omdat ik al een dodend goedje had ingeschakeld om hem te doden was jij de enige die over bleef als lynch. Wanneer jullie beide dood waren hadden we zeker de infectie voorkomen en nu er geen welp in bleek te zitten zelfs meteen gewonnen.

Verder denk ik echt zo van ...pfff... Daar heb je moon weer Enzo. .. En dan denk ik ook van ja, die komt weer zeuren over dat we hem niet blind volgen enzo. En ja dan denk ik ook van wat wil die nou he? Dat we een slechtje blind hadden moeten volgen enzo.. pfff.. Want ja, dat die geen argumenten meer geeft dat is normaal toch want toen hij dat wel deed Enzo volgde toch ook niemand hem blind als ze eeehh.. gewoon al moeite hadden neergekwakte gedachtekronkels Enzo te lezen
 

DeletedUser20542

Gast
Als je dan eens argumentatie bij je stemmen geeft, die ook nog eens te volgen is. Dus niet een neergekwakte hersenkronkeling, maar grammaticaal kloppende, volledige zinnen die op elkaar aansluiten, maak je een stuk meer kans dat mensen het met je eens gaan zijn
Zelfs Jasper wil geen hersenkronkels!!!

Verder Moon, eigenlijk vervallen alle bewijzen tegen je omdat iig het beste (van het netwerken met Conceptation) nvt is omdat je domme wolf was. Dus wij dachten allemaal dat we geen argumenten meer nodig hadden. Wat mij betreft was jouw slecht zijn redelijk toevallig.

En jippie, ik heb eindelijk weer een goed potje gespeeld!

MOTM = Jasper. Iemand bezwaren? Heir heeft btw ook echt niet slecht gespeeld vind ik.
 

DeletedUser2057

Gast
Ik was duidelijk de beste, maar ja, dat ben ik elk potje. Ik heb altijd alle wolven al in de gaten en jullie geloven me niet, stelletje domme mensjes.
 

DeletedUser20542

Gast
Als Eye niet was gehekst, waren nu de onderste 7 van de spelerslijst (in het inschrijftopic) dood geweest, dat zou geen toeval meer zijn!
 

DeletedUser

Gast
Nogmaals droge mensen ik had weer eens gelijk.

Daarnaast nogal vies om te zeggen dat er bewijzen zijn tegen mij als wolf zijn door er geen een te noemen.
Ow en ja jullie zijn fucking lui achterlijke... serieus

Ik stel en directe vraag naar eye omdat hij een stem plaats die zo fucking raar is dat het nooit kan kloppen. Niemand die die vraag volgensmij heeft gezien hoe komt dat?
jullie luisteren nogmaals nooit naar mij. Hoe is het niet te snappen dat eye geen wolf was en mij op basis daarvan lynchen.

Dat ik gewoon wolf was is denk ik gewoon puur geluk... nogmaals geen bewijs gezien... wil ze best nog wel eens horen

Moon hou je bek, je moet geen wolven beginnen spotten als je wolf bent
Deze rol was wel goed voor moon, domme wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zelfs Jasper wil geen hersenkronkels!!!

Verder Moon, eigenlijk vervallen alle bewijzen tegen je omdat iig het beste (van het netwerken met Conceptation) nvt is omdat je domme wolf was. Dus wij dachten allemaal dat we geen argumenten meer nodig hadden. Wat mij betreft was jouw slecht zijn redelijk toevallig.

En jippie, ik heb eindelijk weer een goed potje gespeeld!

MOTM = Jasper. Iemand bezwaren? Heir heeft btw ook echt niet slecht gespeeld vind ik.

Ik vind vanmezelf dat ik wel weer wat geleerd heb van dit potje, conceptation volgende keer, niet zo hard netwerken als wolf
 

DeletedUser20542

Gast
Moment van het potje is voor mij dit:
[4/7/2015 1:08:32 PM] Marcoknight: Ja, dat weet ik dus niet
[4/7/2015 1:08:33 PM] Ydeger: Ja, dat weet ik dus niet
 

DeletedUser

Gast
Moment van het potje is voor mij dit:
[4/7/2015 1:08:32 PM] Marcoknight: Ja, dat weet ik dus niet
[4/7/2015 1:08:33 PM] Ydeger: Ja, dat weet ik dus niet

Dat was zo random idd xD Ach, uiteindelijk had de kwestie niet eens uitgemaakt ( ging over of mijn actie (raadsheeractie) voor of na de infectie kwam)
 

DeletedUser19654

Gast
Zelfs Jasper wil geen hersenkronkels!!!

Verder Moon, eigenlijk vervallen alle bewijzen tegen je omdat iig het beste (van het netwerken met Conceptation) nvt is omdat je domme wolf was. Dus wij dachten allemaal dat we geen argumenten meer nodig hadden. Wat mij betreft was jouw slecht zijn redelijk toevallig.

En jippie, ik heb eindelijk weer een goed potje gespeeld!

MOTM = Jasper. Iemand bezwaren? Heir heeft btw ook echt niet slecht gespeeld vind ik.
Het niet netwerken met conceptation is zoiezo al geen argument. Iedereen weet dat ik nooit netwerk, dus waarom zou je dat een argument kunnen noemen?

Want zeg nu eerlijk hoe vaak netwerk ik een potje misschien 1 in de 10x?
Achja als jullie het een argument vinden, conceptation was wolf en netwerkte niet met moon in prive (geen idee hoe ze dat kunnen weten) dus ze hebben wel met elkaar in wolven chat genetwerkt. Of zie ik dit argument nu fout?

En zijn er nog meerdere bewijzen? Ik had er nog naar gevraagd maar die heb ik helaas niet gekregen. Jullie noemen het wel, maar hoor niets. Beetje waardeloos sorry.
Ow en jasp waarom dan mij in verband brengen met infectie zijn als je dat nergens op kunt baseren? Je deed het namelijk wel.

Nogmaals sammy waar is je theorie over eye? Jij zegt dat jij er het eerst mee kwam maar ik zie toch duidelijk anders. Volgen mij is eye ook niet echt door jou toedoen eruit gegaan of toch wel, ik heb geen idee ik zie gewoon geen theorie.

En tegen iedereen die mij nu slecht noemt, ik ben dus net zo slecht als bijvoorbeeld kyra die als slechtje een wolf eruit had gehaald. Net of ik de eerste ben die dat heeft gedaan. Ow en als dat al gebeurde dan had ik wellicht eerder het voordeel van de twijfel gekregen tov een iemand met burger claim, waardoor ik gewoon bleef leven. In dat opzicht had ik er nog altijd een voordeel uit kunnen halen.

Ow en heir plss rot toch op met je reacties waarvan je denkt dat ze o zo geweldig zijn. Waarom zou je als wolf geen mogelijk medewolven moeten spotten? Dat helpt een wolf ook gewoon hoor. Hierdoor krijg je inzicht in wie wolf is en wie je dus niet moet lynchen! Krijg je ook inzicht in welke personen je zou moeten steunen in standpunten en wie niet. Achja jij bent de enige die zulke domme opmerkingen kunt maken. Leer even spelen voor je wat roept. Sorry maar dit potje heeft nogal uitgewezen dat je niets bent zonder kyra die je moet bewijzen, en ook alleen maar aan andere vragen wat denk jij? Doe eens wat vanuit je zelf! of ben je daar echt daadwerkelijk te dom voor?
Serieus wat heb jij geleerd dit potje vraag ik me toch echt ff af.
 

DeletedUser

Gast
Moon, je verwisselt ons denk ik
Iedereen weet dat JIJ jezelf te goed vindt
JIJ hebt geen inzicht omdat je je niet kan aanpassen aan je rol
Kyr heeft met die potje eens 0,0 te maken
Ik doe vanuit mezelf wat ik goed doe, anderen ondersteunen
Ik heb geleerd dit potje dat als je samen met moon wolf bent je hem best kan lyncen
Jij met je kyr altijd, jij hebt een wolf eruit gehaald en verdedigt je acties, dat is het verschil.
 

DeletedUser23442

Gast
Het niet netwerken met conceptation is zoiezo al geen argument. Iedereen weet dat ik nooit netwerk, dus waarom zou je dat een argument kunnen noemen?

Conceptation is degene die iedereen porde om te gaan netwerken, dus daar had jij niets in te kiezen

Ow en jasp waarom dan mij in verband brengen met infectie zijn als je dat nergens op kunt baseren? Je deed het namelijk wel.

Nogmaals. Ik kon van iedereen behalve jou en eye met zekerheid zeggen dat ze géén wolf waren (dus slechtje die wolven kent)
Gezien de rollenverdeling verder was het vrij logisch dat er 1 infectiewolf in zou zitten, en nog een hulpje.

Dus of JIJ of EYE moesten infectiewolf zijn. Vandaar dat jullie allebei voor de infectie dood moesten. De ene door dodend goedje, en als dat de verkeerde bleek te zijn hadden we d

Nogmaals sammy waar is je theorie over eye? Jij zegt dat jij er het eerst mee kwam maar ik zie toch duidelijk anders. Volgen mij is eye ook niet echt door jou toedoen eruit gegaan of toch wel, ik heb geen idee ik zie gewoon geen theorie.

Leer inzien wanneer mensen iets menen en wanneer ze het fenomeen sarcasme gebruiken. En verder, waar was jou theorie over Eye? Ik zie gewoon geen theorie

Ow en heir plss rot toch op met je reacties waarvan je denkt dat ze o zo geweldig zijn. Waarom zou je als wolf geen mogelijk medewolven moeten spotten? Dat helpt een wolf ook gewoon hoor. Hierdoor krijg je inzicht in wie wolf is en wie je dus niet moet lynchen! Krijg je ook inzicht in welke personen je zou moeten steunen in standpunten en wie niet.

Nou, als je zo geweldig was dat je Eye ontmaskert had als wolf. Waarom zet je dan een lynch stem op hem. Als je net zegt dat je als slecht hulpje die mensen niet moet lynchen. Je had hem dus eigenlijk helemaal niet door? Of was gewoon zo stom om als slechtje een duidelijk slechtje te lynchen?

Achja jij bent de enige die zulke domme opmerkingen kunt maken. Leer even spelen voor je wat roept. Sorry maar dit potje heeft nogal uitgewezen dat je niets bent zonder kyra die je moet bewijzen, en ook alleen maar aan andere vragen wat denk jij? Doe eens wat vanuit je zelf! of ben je daar echt daadwerkelijk te dom voor?
Serieus wat heb jij geleerd dit potje vraag ik me toch echt ff af.

Ga andere mensen nou niet dom noemen als je zelf nog steeds de theorie tegen jou en eye niet begrijpt die nu al 3x is uitgelegd.
Vgm snapte Heir het al de 1e keer namelijk.
Verder lyncht heir niet als slecht hulpje zn medewolfjes, jij wel.
 

DeletedUser

Gast
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat ze beter zijn dan Moon. Van de mensen op de spelerslijst zijn er echt niet meer dan 3 betere spelers dan Moon
 

Araluen

Manticore
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat ze beter zijn dan Moon. Van de mensen op de spelerslijst zijn er echt niet meer dan 3 betere spelers dan Moon

Ik beweer niet dat hij slecht speelt, hij heeft zeker zijn kwaliteiten. Ik betwijfel slechts zijn gevoel voor tact soms.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan