• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #141 - De Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
Door mijn talent natuurlijk. Geen enkele verspilde lynch.
 

DeletedUser23442

Gast
Jaspenia is de laatste wolf en pleegt suicide. Het potje is ten einde. Slecht potje. Slechtjes stierven bij bosjes en ik heb geen idee hoe.

Het kan er mee te maken hebben dat zegmaar alle goedjes 'zo goed als' aan elkaar bewezen waren en met zn alle in 1 chat zaten.
Ze hoefde dus enkel de niet bewezen mensen te lynchen

En een claim faken was in mijn geval ook onmogelijk, aangezien ik geen idee had wat voor soort rollen ik moest claimen, iedere rol maar 1x voorkwam of zielsverwant was met zn soortgenoot, en als ik een nieuwe rol bij verzon kon die gewoon gecontroleerd worden door Sammy zodat meteen duidelijk was dat die rol niet bestond

en verder kon ik als wolf tot aan nacht 3 ook niets doen omdat welpen behoorlijk onmogelijk is als ik
1. geen idee heb van rollen
2. geen claims kan uitwisselen, want ik kon niet claimen
3. geen slechtjes ken die met acties wel iets konden

om maar wat dingen te noemen.

Dus het idee en de moeite waren opzich zeker leuk, maar in de praktijk was het gewoon vrij onmogelijk voor de slechtjes
 

DeletedUser2057

Gast
Die eenhoorn had een goede kans gemaakt denk ik, alleen jammer dat Moon nogal suïcidaal werd.
 

DeletedUser19654

Gast
Nouja mijn lynch was eigenlijk pure bullshit. Het was technisch gezien nog dag 1.. ik denk ik doe maar wat randoms en bam gaan ze me lynchen omdat ik wat randoms deed.

Serieus als we tegenwoordig daadwerkelijk massaal mensen mogen lynchen op het moment dat ze een vage stem gaan plaatsen, dan zal ik volgend potje eens losgaan.

Daarnaast had ik het 100% zeker nog gewoon overleefd als ik online was geweest die dag. Had ik gewoon bij wat mensen geclaimd met mijn meest backstabbende backstab rol die er is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het kan er mee te maken hebben dat zegmaar alle goedjes 'zo goed als' aan elkaar bewezen waren en met zn alle in 1 chat zaten.
Ze hoefde dus enkel de niet bewezen mensen te lynchen

En een claim faken was in mijn geval ook onmogelijk, aangezien ik geen idee had wat voor soort rollen ik moest claimen, iedere rol maar 1x voorkwam of zielsverwant was met zn soortgenoot, en als ik een nieuwe rol bij verzon kon die gewoon gecontroleerd worden door Sammy zodat meteen duidelijk was dat die rol niet bestond

en verder kon ik als wolf tot aan nacht 3 ook niets doen omdat welpen behoorlijk onmogelijk is als ik
1. geen idee heb van rollen
2. geen claims kan uitwisselen, want ik kon niet claimen
3. geen slechtjes ken die met acties wel iets konden

om maar wat dingen te noemen.

Dus het idee en de moeite waren opzich zeker leuk, maar in de praktijk was het gewoon vrij onmogelijk voor de slechtjes

Deels mee eens. Er waren 7 'bewezen' dieren, maar ik had voor mezelf ook nog eerst bedacht om er 2 zielsverwante slechte dieren in te steken. DAt jullie daar niet aan denken, tja :x.
Verder was het enigzins ongelukkig dat er niemand alleen bleef, waar ik enigzins wel had op gehoopt voor 2 man.
Desondanks is Arsenal gelynched, dus vind ik dit argument niet zo geweldig.

Verder waren de echte belangrijkere rollen niet in paren, zoals Noach, en de vrouw van Noach. En had ik de namen wat verwarrend gemaakt. Als jij wolf had geclaimd nadat de Eenhoorn en duif slecht waren gebleken en de herder ook, hoezo is de wolf dan ook per se slecht?

Maargoed, er zaten haken in het spel, dat had ik zelf ook door, was enkel wel benieuwd naar de Eenhoorn en hoe die het zou doen.
 

DeletedUser2057

Gast
Rabbid, Arsenal is niet gelyncht. Het leek er alleen even op.
 

DeletedUser2057

Gast
We hebben trouwens wel degelijk gedacht aan slechte zielsverwanten, maar door de info van Marco leek dat zeer onwaarschijnlijk.
 

DeletedUser23442

Gast
Deels mee eens. Er waren 7 'bewezen' dieren, maar ik had voor mezelf ook nog eerst bedacht om er 2 zielsverwante slechte dieren in te steken. DAt jullie daar niet aan denken, tja :x.

Wel aan gedacht hoor, dat was waarom ik bijna arsenal lynch gekregen had. Maarja, een claim, een geloofwaardige pm erbij kopieren en hij kon de lynch voorkomen. Tuurlijk was hij daardoor niet 100% bewezen, maar Sammy zou de volgende DL enkel die rol hoeven op te sturen en het was zeker. En nee, sammy lynchen was ook geen oplossing, dan zat je nog met de leerling.


Verder was het enigzins ongelukkig dat er niemand alleen bleef, waar ik enigzins wel had op gehoopt voor 2 man.

oke dan had het misschien 1 dag langer geduurd. Al kon die net zo goed zn rol + beschrijving aan sammy geven, die stuurt het in ter controle en hij is gered.


Desondanks is Arsenal gelynched, dus vind ik dit argument niet zo geweldig.

niet gelyncht. heeft hij kunnen voorkomen juist door wat mn punt was. kwam er enkel in de buurt doordat slechte zielsverwant mogelijkheid mogelijk was

Verder waren de echte belangrijkere rollen niet in paren, zoals Noach, en de vrouw van Noach. En had ik de namen wat verwarrend gemaakt. Als jij wolf had geclaimd nadat de Eenhoorn en duif slecht waren gebleken en de herder ook, hoezo is de wolf dan ook per se slecht?

Sammy hoeft enkel 'wolf' in te sturen, en hij zou uit de beschrijving bij mn rol (welpen en lunchen) vrij duidelijk genoeg antwoord hebben.

Maargoed, er zaten haken in het spel, dat had ik zelf ook door, was enkel wel benieuwd naar de Eenhoorn en hoe die het zou doen.


Zonde idd dat moon wat heel raar deed en lynch werd
 

DeletedUser21204

Gast
2 zielsverwante slechte dieren in te steken. DAt jullie daar niet aan denken, tja :x.

Dachten we wel aan :O
Maar Heir was sws goed, dus Maximus ook.
Ydeger ging dood door lunch, dus toen was Arsenal ook goed (daarvoor niet hoor!).
En bij dat zielsverwantkoppel van 3 was er al een slechtje dood, dus we namen eigenlijk gewoon aan dat je er niet 4 slechten in had gegooid.
 

DeletedUser23442

Gast
Dachten we wel aan :O
Maar Heir was sws goed, dus Maximus ook.
Ydeger ging dood door lunch, dus toen was Arsenal ook goed (daarvoor niet hoor!).
En bij dat zielsverwantkoppel van 3 was er al een slechtje dood, dus we namen eigenlijk gewoon aan dat je er niet 4 slechten in had gegooid.

yde was telkens wel en geen lunch van te voren :p

telkens als Arsenal lynch leek te worden wel, anders niet
om dat bewijzen te voorkomen

maar ik was niet snel genoeg toen jullie last second weer naar rutger gingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan