• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #158 - Het potje met bloemetjes en diertjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23079

Gast
Op het einde zag je ook wel hoe hard ik probeerde om bepaalde mensen er gewoon uit te krijgen haha ^^
 

DeletedUser25006

Gast
Het is zo irritant dat als je moet werken en je gelynched gaat worden je je niet kan verdedigen :(
 

DeletedUser23079

Gast
Ja, wie was de ziener nu eigelijk die de wolven er heeft uitgehaald? Want Kyra was het niet...
 

DeletedUser25006

Gast
Serieus Rabbid? @Rest, kyra is nooit te vertrouwen, onthou dat goed voor de volgende potjes.
 

DeletedUser21204

Gast
Deze discussie hadden we eerder, Artifex.
Ik ben goed te vertrouwen, maar ik gedraag mij naar mijn rol. Dus als ik wolf of g/s ben, dan ben ik inderdaad niet te vertrouwen, want dat is niemand dan.
Ik geloof dat elke wolf namelijk goedjes eruit wil, en elk g/s koppel iedereen behalve zijzelf.
 

DeletedUser23468

Gast
ik deed in de pm's niet moeilijk he kyra;)
jij noemde gewoon de mensen op die ik er sowieso uit moest werken voor mijn rol. en toe wou je bert eruit terwijl wij hadden afgesproken light er eerst uit te werken.

ik had je wel moeten overtuigen met een slecht verhaal zeg:)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik dacht niet aan premiejager, en als je dat niet was geweest had je ons gewoon enorm geholpen. Als jij helpt met het lynchen van de mensen die wij dood willen hebben ga ik niet moeilijk lopen doen, vooral niet als ik dus denk zeker te weten dat je geen premiejager kan zijn.

Van dat verhaal snapte ik geen **** maar ik moest jou aan mijn/onze kant houden dus ik zei gewoon dat het een goed plan was x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan