• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #158 - Het potje met bloemetjes en diertjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23701

Gast
dat ik niet veel inhoudelijks post komt omdat ik de laatste tijd niet veel tijd heb om zelf een goede argumentatie te zoeken en verdachten eruit te pikken.
verder heeft de ziener er plots weer eens 2 wolven uitgehaald waardoor je niet echt een wolf hoeft te zoeken.

maar ik zal eens kijken of ik er een wolf uit kan halen voor je
 

DeletedUser23701

Gast
lightpolis

ik zal het de komende dagen toch te druk hebben.

ik claim btw wolf.
ik was eigenlijk vervloekte maar nu sinds de lunch van gisteren ben ik wolf.
 

DeletedUser23442

Gast
lightpolis

ik zal het de komende dagen toch te druk hebben.

ik claim btw wolf.
ik was eigenlijk vervloekte maar nu sinds de lunch van gisteren ben ik wolf.

:/

Wat is dit een spannend potje.
2x wolf er uit door zienering en nu iemand die ********* pleegt.

Jammer dat je het meteen zo doet en daarmee het potje een beetje (extra) verpest, ipv dat je kijkt of er een vervanger kan worden gevonden of wat dan ook.

Op zo'n manier wil ik eigenlijk helemaal niet op je stemmen, maar ja toch maar lightpolis, anders zitten we zo weer met een inactieve speler
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zeg het maar even want Rabbid doet het niet: zondag of maandag avond pas deadline. (Meeting)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Deadline Dag 6 -

De telefoon ging. Hij rinkelde, niemand gaf er enige attentie aan, en na een enkele minuut stierf het lawaai weg. Het was terug stil in het bos. Enkele ogenblikken later begon het gerinkel van terug van vooraf aan. Niemand had ooit een telefoon gezien, dus iedereen verstopte zich van het enge geluid. Labr de baviaan slingerde van de tak naar de telefoon en keek er eerst enkele momenten na, hij keek rond zich en zag dat niemand hem zag. Niemand zag dat hij de telefoon op het allerlaatste moment oppakte waardoor niemand merkte dat het dit keer anders was dan de andere keren. 'Het is klaar, I am ready.' Labr legde de telefoon terug neer na het spreken van deze woorden. De telefoon ging niet meer af.

Kyraco de tijger genoot terwijl Jaspenia de vlinder haar met zijn kleine pootjes kietelden. Opeens verstarde Kyra. Jaspenia vloog op en vroeg wat er gaande was, hij vond zelf niet meteen iets wat de moeite waard was. Ze hadden het spel gewonnen. Het bos was in hun handen. Het begon allemaal met de lynch op Lightpolis, de arrogante aap. Ze hadden hem zonder problemen aan de kant gezet. Bert de leguaan hadden ze daarna gepakt, toen niemand keek. Enkel Labr bleef nog over, maar die konden ze niet vinden. Hij was vast en zeker gevlucht. Het geliefde koppeltje, en hun baby, Ydeger, de hersendode wolf konden nu veilig en gelukkig leven in het bos. Labr zou waarschijnlijk dit hebben ingezien en vrijwillig het bos hebben verlaten.

Een banaan trof Jaspenia in mid-air en hij tuimelde naar omlaag, verloor de controle om te vliegen. Kyraco stak haar poot uit en kon hem nog net opvangen en voorkomen dat hij verpletterd werd onder de banaan. Wie the **** gooide er nu met bananen. Ze keken omhoog, daar kwam de banaan vandaan. En ja hoor, Labr zat er, giechelend met de bananen te gooien. Iemand zou hem van daar naar beneden moeten halen. Ze dachten na, wie zou die vieze kak naar beneden kunnen halen en hun probleem op lossen. Hij moest uit hun bos, zij zouden niet wijken.

Maar het probleem was, iedereen was weggestuurd en hij had alle controle. De zus, jager en het meisje waren weg dus niemand kon in de boom klimmen. Ook de aap en de jimpansee waren uit het bos gejaagd wat de baviaan de hele controle over het luchtruim gaf. Ook de vleermuis was niet aanwezig, waardoor deze hem niet kon verjagen. De leguaan en de beer, die als enige bananen konden teruggooien waren er ook niet. De tijger, vlinder en wolf bleven over. Ze konden niets doen, de bananen bleven komen, niemand wist waar ze vandaan kwamen. Ze vluchtten uiteindelijk uit het bos.

Labr kwam uit de boom, een zakenman kwam niet veel later aangelopen. Een klein koffertje met geld, was genoeg voor Labr om hem het bos te verkopen. De premiejager had zijn premie opgeëist.

GGWP Labr, mooie overwinning lol x)
 

DeletedUser23079

Gast
Heartlion en ik waren ook premiejagers, net zoals jij en Yde, maar wij hebben onze targets helaas niet dood gekregen :/



....Rabbid , kom op nou; 4 premiejagers is toch echt wel teveel van het goeie x)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik was welp, en burgemeester.
Gekko was wethouder -> welp.
Artifex was mythomaan, kiest mij -> welp.

Zo droog :p

Btw ik was gekoppeld door Sander aan Jaspenia de grafdelver die Ydeger dus lijk maakte. Doordat ik wolf was kenden we het lijk dus ook enzo. We hadden dit echt zo binnen, maar we hielden ofc geen rekening met 2 koppels premiejagers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23079

Gast
Het had ook wel geholpen als er meer geluncht werd dan had ik misschien minder targets over op het einde....

Op het einde moest ik nog Jasp, Labr en yde dood krijgen.... ja ik wist wel hoe laat het was x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan