• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #202 - Vampieren enzo

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
On-topic dutsen.

1. Aeneas
2. Reipmav
3. Heartlion
4.Graecus 001
5. latdekat
6. Gekko
7. Dasios
8. Neus
9. Triestan
10. RSMats0615
11. Sanhal
12. Jaspenia
13.
14.
15.

Vervanging:
1. DutchGirl (Team Edward)
 

DeletedUser10470

Gast
Dan zou hij toch verbannen zijn? En dat staat er niet. Of staat dat er sowieso niet meer met het nieuwe forum...?

Dat zijn we aan het fixen, staat er inderdaad nog niet bij.

E: Gefixt, werkt alleen niet met terugwerkende kracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ben benieuwd!

Ik post hier maar ff voor het geval dat ik iemands target ben en dus niet alleen in WvW post:eek:.
 
1. Aeneas
2. Reipmav
3. Heartlion
4.Graecus 001
5. latdekat
6. Gekko
7. Dasios
8. Neus
9. Triestan
10. RSMats0615
11. Sanhal
12. Jaspenia
13. Luksss
14.
15.

Vervanging:
1. DutchGirl (Team Edward)
 

DeletedUser26399

Gast
Ben benieuwd!

Ik post hier maar ff voor het geval dat ik iemands target ben en dus niet alleen in WvW post:eek:.
WvW inschrijftopics mogen ws ook niet. Toch maar proberen met het woord morfogenese(ontstaan van een vorm), voor de tieners die het niet weten. Is nog redelijk standaard woord voor iemand die boeken van 300+ pagina's zonder illustraties leest in 2u tijd.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik vraag me serieus af hoeveel uren aan opzoekwerk je wel niet doet om de betekenis ervan te achterhalen.

Of welke boeken je leest. x)
Boeken, trouwens, voor het geval je het wil weten, ik lees dan ook nog strips van o.a. Asterix, de Blauwbloezen, de Rode Ridder, Suske en Wiske, Buck Danny, Robert en Bertrand, Kiekeboe ... er tussendoor of wat wil je. Nee, ik zoek die woorden niet op, want als je een beetje aandachtig leest, kun je het uit de context afleiden.

PS:Voor de mensen die denken dat ik een woordenboek lees, denk tweemaal na. Ik ben niet zo'n spellingsfreak die elke dag 25bladzijdes naleest op fouten. Daar maak ikk er te veel voor.
 
Bovenaan