• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Mijn stem gaat op Owen.
Is inactief en stemt op POTG, voor zover ik het snap op gevoel.

Bovenstaande vooral omdat ik nog niet weet wat ik allemaal moet denken van die Priester-/Ketter-acties. Ja, ik zet er bewust Ketter bij, want 3 dodende Goedjes, waarvan 2 Priesters... Vergis je niet, het kàn, maar ik acht de kans gewoon kleiner dan dat er een Ketter(se Wolf) in zit.
 

DeletedUser

Gast
voor nu mijn stem op Sanhal

als ik een beetje rond kijk in de chat en zie hoe vaak hij alleen maar "ja dat klopt" typt en dan vrolijk de conclusie trekt dat ze maar op mij moesten stemmen, vind ik dat slim, maar verdacht.
 

DeletedUser20542

Gast
Ten eerste sorry voor nogal inactiviteit gisteren en vandaag.

Apart, zoals Gekko noemt, dat er 2 drankjes gegooid werden vandaag. De kans lijkt me niet al te groot dat dat allebei goedjes en dus priesters zijn. Rabbid, Adi, Moon en Fireas worden er in mijn ogen niet bewezener op. Ik ben zelfs geneigd om op een van deze vier te stemmen. Vooral misschien wel op een van de twee 'priesters'. Als die dan slecht is/zijn, kan er verdr gedacht worden. Dat is de reden voor mijn stem op MoonMonkey, die me over het algemeen verdachter over komt dan Adi.
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste sorry voor nogal inactiviteit gisteren en vandaag.

Apart, zoals Gekko noemt, dat er 2 drankjes gegooid werden vandaag. De kans lijkt me niet al te groot dat dat allebei goedjes en dus priesters zijn. Rabbid, Adi, Moon en Fireas worden er in mijn ogen niet bewezener op. Ik ben zelfs geneigd om op een van deze vier te stemmen. Vooral misschien wel op een van de twee 'priesters'. Als die dan slecht is/zijn, kan er verdr gedacht worden. Dat is de reden voor mijn stem op MoonMonkey, die me over het algemeen verdachter over komt dan Adi.

je denkt niet even aan alle andere mogelijke verdachten??
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga voor vandaag ook op moonmonkey.
Ik geloof niet dat adi ketter is en dan ga ik er eerder vanuit dat hij het is dan dat er 2 priesters zijn.
Hopelijk is er nu een wolf uit en kunnen we nog winnen maar ik vrees het ergste:(
 

DeletedUser

Gast
Je inhouden is ook zo moeilijk.

Iedereen bedankt voor hun enorme bijdrage.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik vind het nog steeds raar van yde dat hij dacht dat ik ketter was ipv adi
 

DeletedUser19654

Gast
dus omdat ik niet vreemd bent... en adi wel altijd was dat voor jou de reden dat ik de ketter zou zijn.

Dus niet de reden dat mijn drankje nog enig betekenis had voor de goedjes en die van adi totaal nergens goed voor was :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan