• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #96 - Zombies in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Ik vond de zombies noobs, en dan vooral Initia.
Mij infecteren was gewoon echt niet slim.
 

DeletedUser20542

Gast
Goed. Onverwacht einde en zo. Ik heb me er flink in laten luizen. Don leek me volledig goed, en koppeltjes stonden even niet in mijn woordenboek. Natuurlijk had hij een claim voor POTG. Zijn geliefde was dat. Ik merk nu op dat ik enkel gisteren 3 keer genaaid ben. Niet alleen hier, hoor. Maar best knap gedaan.
 

DeletedUser21204

Gast
Je weet dat POTG goed-slecht koppel was, en het hem dus juist uitkwam dat er iemand werd geinfecteerd die snel dood zou gaan, en dat jij de infectiewolf bent en jij er dus beter over na had moeten denken?
 

DeletedUser10470

Gast
Ik vond de zombies noobs, en dan vooral Initia.
Mij infecteren was gewoon echt niet slim.

Je weet dat potg zei dat ik het moest doen en het zijn idee was :p

Je weet dat POTG goed-slecht koppel was, en het hem dus juist uitkwam dat er iemand werd geinfecteerd die snel dood zou gaan, en dat jij de infectiewolf bent en jij er dus beter over na had moeten denken?

Jullie weten dat ik eigenlijk kyra heb uitgekozen? :x. Trouwens ook samen met POTG elke lunch :x
 

DeletedUser16774

Gast
Je weet dat POTG goed-slecht koppel was, en het hem dus juist uitkwam dat er iemand werd geinfecteerd die snel dood zou gaan, en dat jij de infectiewolf bent en jij er dus beter over na had moeten denken?

Zulke dingen kun je niet weten.
 

DeletedUser21356

Gast
Goed gespeeld enzo (ik bedoel dus de winnaars ;)).
Verder was ik er vrij hard van overtuigd dat Bezem slecht was (toen ik dood was), blijkt het toch niet zo te zijn. :p

E: Blijkbaar had hij zich bewezen en heb ik daar overheen gelezen. #falende ik
 

DeletedUser

Gast
Op dat moment had je wel zelf kunnen nadenken over je infectietarget ipv blind POTG volgen, als infectiewolf. Maargoed.

Nja,de enige die op je ging was DonFrank, terwijl je bewezen goedje was. De enige manier waarop je slecht kon zijn was als je geinfecteerd was, en aangezien je niet het meest voor de hand liggende infectietarget was, was het helemaal niet zo'n slechte infectie. Dat bleek ook daarna, de enige die jouw naam noemde als target was DonFrank. Daarnaast zat je overduidelijk in het netwerk.
Meer dan genoeg redenen om jou te infecteren, dus ik zie niet in wat Initia verkeerd deed.

Wat ik trouwens grappig vond was dat Noobje er dag 3 werd uitgestemd, terwijl hij bewezen was, door de mensen die wisten dat hij bewezen was. Daarnaast was Gerben dag 4 ook zo goed als bewezen, alhoewel hij inactief was.
 

DeletedUser21204

Gast
Nja,de enige die op je ging was DonFrank, terwijl je bewezen goedje was. De enige manier waarop je slecht kon zijn was als je geinfecteerd was, en aangezien je niet het meest voor de hand liggende infectietarget was, was het helemaal niet zo'n slechte infectie. Dat bleek ook daarna, de enige die jouw naam noemde als target was DonFrank. Daarnaast zat je overduidelijk in het netwerk.
Meer dan genoeg redenen om jou te infecteren, dus ik zie niet in wat Initia verkeerd deed.

Wat ik trouwens grappig vond was dat Noobje er dag 3 werd uitgestemd, terwijl hij bewezen was, door de mensen die wisten dat hij bewezen was. Daarnaast was Gerben dag 4 ook zo goed als bewezen, alhoewel hij inactief was.

POTG, ik ben nooit bewezen goedje geweest hoor :p En was ook verdacht door die vage theorie dat als ik langer dan dag 3 overleef, ik wolf ben.
En ik weet niet in welk netwerk ik zat, maar het enige netwerk waarin ik heb gezeten was dat in het begin met DonFrank en Gerben. Ik heb de wvw-chat ook al snel verlaten.

En Gerbens dood ben ik btw verantwoordelijk voor. Bezem kwam naar mij toe op wie hij zijn drankje moest inzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan