• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Welke kerstkalender is het mooist?

Welke kerstkalender is het mooist volgens jou?

  • Kalender 1

    Stemmen: 54 19,9%
  • Kalender 2

    Stemmen: 21 7,7%
  • Kalender 3

    Stemmen: 27 9,9%
  • Kalender 4

    Stemmen: 23 8,5%
  • Kalender 5

    Stemmen: 12 4,4%
  • Kalender 6

    Stemmen: 47 17,3%
  • Kalender 7

    Stemmen: 17 6,3%
  • Kalender 8

    Stemmen: 17 6,3%
  • Kalender 9

    Stemmen: 37 13,6%
  • Kalender 10

    Stemmen: 17 6,3%
  • Kalender 1

    Stemmen: 54 19,9%
  • Kalender 2

    Stemmen: 21 7,7%
  • Kalender 3

    Stemmen: 27 9,9%
  • Kalender 4

    Stemmen: 23 8,5%
  • Kalender 5

    Stemmen: 12 4,4%
  • Kalender 6

    Stemmen: 47 17,3%
  • Kalender 7

    Stemmen: 17 6,3%
  • Kalender 8

    Stemmen: 17 6,3%
  • Kalender 9

    Stemmen: 37 13,6%
  • Kalender 10

    Stemmen: 17 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    272

DeletedUser19759

Gast
Veel verschil zie ik niet echt tussen de kalenders. Het valt me wel op dat iedereen bij pakje 24 het varken namen behalve nr. 10, dat speelt dus al een voordeel voor mij stem ;) Maar ik hou mijn stem anoniem.

Op degene die ik zeker niet zou stemmen is nr. 5. Want hij/zij heeft pakje nr. 7 en 15 niet geopend!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb gestemd op 6... Goede keuzes in kleur.
Voor de mensen die zeggen dat ik eerst de results heb bekeken, heb ik niet :)
 

DeletedUser10341

Gast
Wat is het nut van zo'n wedstrijd eigenlijk?
Ik denk dat iedereen die een kalender heeft ingezonden niet veel verschillen heeft met degene die gekozen zijn.

Ik snap echt het nut van zo'n wedstrijd niet als het gewoon willekeurig gekozen wordt, want anders weet ik niet wat er nog meer als reden achter zit.

Ik heb mijn stem uitgebracht, maar ik zie nauwelijks verschil met mijn kalender, of die van anderen.

Jammer van zo'n wedstrijd.
 

DeletedUser

Gast
Wat is het nut van zo'n wedstrijd eigenlijk?
Ik denk dat iedereen die een kalender heeft ingezonden niet veel verschillen heeft met degene die gekozen zijn.

Ik snap echt het nut van zo'n wedstrijd niet als het gewoon willekeurig gekozen wordt, want anders weet ik niet wat er nog meer als reden achter zit.

Ik heb mijn stem uitgebracht, maar ik zie nauwelijks verschil met mijn kalender, of die van anderen.

Jammer van zo'n wedstrijd.
Precies, deze wedstrijd slaat helemaal nergens op :')

En dan ook nog de namen erbij, degene met de meeste vrienden gaat winnen.
 

DeletedUser16111

Gast
Veel verschil zie ik niet echt tussen de kalenders. Het valt me wel op dat iedereen bij pakje 24 het varken namen behalve nr. 24, dat speelt dus al een voordeel voor mij stem ;) Maar ik hou mijn stem anoniem.

Op degene die ik zeker niet zou stemmen is nr. 5. Want hij/zij heeft pakje nr. 7 en 15 niet geopend!
Inzendingen
Spelers die hebben deelgenomen aan het kerstevent kunnen automatisch ook deelnemen aan de internationale wedstrijd. Om de kalender als geldig te verklaren, dienen alle cadeautjes uitgepakt te zijn.

Deze zou dus niet eens mee mogen doen....
 

DeletedUser

Gast
De hele wedstrijd slaat gewoon echt nergens op er zijn duizenden spelers 24 vakjes dus zouden er daar 10 dezelfde moeten staan want er denk geen kalender uniek behalve qua naam dus hoe kan je dan kiezen, vriendjespolitiek ? zou kunnen
 

DeletedUser

Gast
De hele wedstrijd slaat gewoon echt nergens op er zijn duizenden spelers 24 vakjes dus zouden er daar 10 dezelfde moeten staan want er denk geen kalender uniek behalve qua naam dus hoe kan je dan kiezen, vriendjespolitiek ? zou kunnen

Per dag heb je drie keuzes gehad, 24 dagen lang, dat is 3[sup]24[/sup] mogelijkheden (bij 1 dag heb je 3[sup]1[/sup]=3 mogelijkheden, bij twee dagen heb je 3[sup]2[/sup]=9, bij drie dagen heb je 3[sup]3[/sup]=27 mogelijkheden, enz), oftewel: 282.429.536.481 verschillende mogelijkheden, volgens mij hebben we geen ruim 282 miljard spelers op grepolis., dus jouw theorie kan ook van de baan
 

DeletedUser

Gast
Stop maar Perijn ^^...:p

Maar ik heb gewoon random gestemd, sowieso niet op degene met de meeste stemmen :).

Vind de wedstrijd nergens op slaan, nu er gewoon een valse kalender tussen zit, ik vind dat iedereen opnieuw moet kunnen inzenden, en ze lijken té veel op elkaar..
 

DeletedUser

Gast
Had jij het dan anders verwacht? -,-
Nope, ik heb al van tevoren aangegeven dat de wedstrijd nergens op slaat ;)
Per dag heb je drie keuzes gehad, 24 dagen lang, dat is 3[sup]24[/sup] mogelijkheden (bij 1 dag heb je 3[sup]1[/sup]=3 mogelijkheden, bij twee dagen heb je 3[sup]2[/sup]=9, bij drie dagen heb je 3[sup]3[/sup]=27 mogelijkheden, enz), oftewel: 282.429.536.481 verschillende mogelijkheden, volgens mij hebben we geen ruim 282 miljard spelers op grepolis., dus jouw theorie kan ook van de baan
Je berekening klopt totaal niet ^^, dus jouw theorie kan ook van de baan.
 

DeletedUser14929

Gast
Ik sta er ook in xD

Iedereen die op mij gestemd heeft wil ik alvast bedanken!
 

DeletedUser

Gast
Nope, ik heb al van tevoren aangegeven dat de wedstrijd nergens op slaat ;)

Je berekening klopt totaal niet ^^, dus jouw theorie kan ook van de baan.
Zijn berekening klopt wel, zijn uitleg niet :)
Je hebt 24 keer 3 mogelijkheden => 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3 = (3^24) = 282 miljard :)
 

DeletedUser12913

Gast
Er zijn inderdaad 282 miljard mogelijkheden. Er is dus voldoende verschil merkbaar in alle kalenders. Ikzelf heb vanmiddag alle kalenders bekeken en ook een keuze gemaakt. Dit was enkel op basis van de afbeeldingen en ik heb duidelijke verschillen tussen alle kalenders kunnen merken.

Deze wedstrijd hoort leuk te zijn voor iedereen. Laten we nu gewoon met z'n allen de mooiste kalender er uitkiezen en hopen dat onze Nederlandstalige servers alle andere servers inmaakt, zodat onze Nederlandstalige winnaar met de internationale prijs gaat lopen. Het is de periode van kerst en nieuwjaar, dus probeer het gezellig te houden ipv. steeds punten van kritiek te zoeken.

Over nr. 5: er ontbreken inderdaad enkele dingen, maar het ziet er niet naar uit dat deze kalender in de top 3 gaat eindigen, wat is dan het nut om kritiek te hebben op deze kalender?

Over de kalenders die schijnbaar allemaal hetzelfde lijken: Overloop alle kalenders eens één voor één. Ga er dus niet snel doorheen 'rushen'. Enkel als je alle kalenders rustig hebt bekeken, zal je zien dat elk detail een andere sfeer oproept in elke kalender.

Nogmaals veel succes aan de 10 deelnemers! :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ben superblij dat ik in de top10 zit, en bedank iedereen die op mijn kalender heeft gestemd.
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat uit naar Odin77, vind vooral dat hij goed gebruik van de ruimte heeft gemaakt.
 

DeletedUser3865

Gast
Over nr. 5: er ontbreken inderdaad enkele dingen, maar het ziet er niet naar uit dat deze kalender in de top 3 gaat eindigen, wat is dan het nut om kritiek te hebben op deze kalender?
Heel simpel, doordat die kalender er in staat, die dus geeneens aan de regels voldoet, kon er 1 iemand anders niet in de top 10 komen, en misschien vond de community die wel de mooiste kalender hebben ;)

En anders nog, hij is niet volgens de regels, dus mag hij geeneens meedoen, en zou hij meteen gediskwalificeerd moeten worden, en dan de nummer 11 van de stemmen van de moderators zou dus hier moeten staan ipv de nummer 5 die hier nu staat.
 

DeletedUser

Gast
Als Nederland wint krijgt toch wel de hele community 10 000 goud per speler? Omdat het heel veel moeite kost om te stemmen...:p
 

DeletedUser

Gast
Over nr. 5: er ontbreken inderdaad enkele dingen, maar het ziet er niet naar uit dat deze kalender in de top 3 gaat eindigen, wat is dan het nut om kritiek te hebben op deze kalender?

Er had een andere kalender op die plaats moeten staan die een kans zou hebben om in de top 3 te kunnen komen, dus eens met C-held
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan