• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Athene

DeletedUser

Gast
Zou wel een leuke grap zijn ja, zit iedereen de hele dag voor niks te wachten :p
 

DeletedUser

Gast
Mwuah voor mij komt t wel uit als die iets eerder zou komen iig :), maar jij gaat er toch niet heen rens of wel ?
 

DeletedUser

Gast
Rens gaat hier niet starten door opstand systeem en moraal... Of heb ik het fout? :)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het ook niet echt iets voor mij is, ik ga er alleen op spelen omdat ik nog nooit met het opstand systeem heb gespeeld :)
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij heeft Kroenuh wat moeite met het vinden van de aan/uit knop ;). Iota bestaat ook nog steeds en die had vanmorgen om 00.20 uur zullen stoppen.
 

DeletedUser

Gast
in t begin is t wel leuk opzich.. voor spooksteden geen opstandonderzoek nodig, alleen kolo.
en zijn de opstanden nog enigzins te doorbreken als aanvaller bij OS vanuit de ally.

later in t spel ben je alleen maar bezig met inactievelingen zoeken, want alle andere schreeuwen de hele dag om OS.
schijtirritant op t forum..
 

DeletedUser

Gast
Ai. dat lijkt me echt irritant, goed dat je het zegt Rens :)

Ik zal dan wel even kijken hoelang ik er tegen kan :p
 

DeletedUser21056

Gast
mensen uitnodigen uit een andere wereld.

Hoe nodig je mensen uit een andere wereld uit op je eiland waar je gesticht hebt?

:D
 

DeletedUser

Gast
Klik op "vrienden werven" en dan moet je gewoon lezen en je weet het :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
3de boerendorp
alledrie level 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan