• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Athene

DeletedUser18363

Gast
Moraal is gewoon een vangnet voor de kleine spelers. Zorgt ervoor dat de grote vissen de kleine minder gaan opeten.
Maar de grote zullen toch door moeten groeien. Ik vind moraal echt prut.
 

DeletedUser

Gast
Een top wereld word dit met veel Kappa-spelers, jammer dat moraal actief is.. maar ik denk verder dat het leuk gaat worden.
 

Noorddam

Harpij
Goede instellingen.
Jammer van dat moraal, maar dat maakt niet veel uit.
Vreemd dat er zo ontzettend veel mensen het nieuwe systeem wilden, en nu blijkt plots uit al deze reacties dat niemand het wilt. :p
 

arieduck

Hopliet
pfffff, weer een moraal wereld.

Word het niet eens tijd voor een nieuwe KSI/Upsilon.

Ik denk dat ik maar eens ga stoppen met grepo. Ik heb geen zin meer in die noob werelden.

mensen suc6

kwek kwek
 

DeletedUser20898

Gast
Tijdens het farmen van een kleine speler die opeens militie aan doet is het heel irritant ... en niet zo snel iemand beoordelen als lafaard!

Bij het farmen heb je natuurlijk wel gelijk. Dan kan militie reuze vervelend zijn.
En dat lafaard was niet gemeen bedoeld. Slechts dat het flauw is om enkel kleine spelers aan te vallen en geen moeilijkere tegenstanders.

Maar alsnog vind ik het wel goed. Die moraal. Die beschermt de spelers die niet 24/7 online zijn wel een beetje :p
 

DeletedUser12379

Gast
doe es niet zo stom
opstanden zijn juist leuker! je kan er vééééél beter tactiek mee bedenken.
ik ga er wel op spelen denk ik.
 

DeletedUser17853

Gast
ik zie toch nergens 18 mei staan, en donderdag is de 16de dus ...
 

DeletedUser20897

Gast
hoelaat?

hoelaat ongeveer ik heb tot kwart over 3 school:D 8-)(:);)::Onderzoek::zilver::gunst::steen::hout::slingeraar::harpie:
 

DeletedUser

Gast
Nogmaals, verkloot moraal het spel voor grote spelers of niet? farmen doe je toch alleen in het begin van een wereld als iedereen klein is.

Stel, ik heb 200k punten, kan ik dan zonder al te veel problemen iemand met pakweg 50k punten aanvallen?


edit: heb de percentages gezien, maar nog steeds benieuwd naar mensen met praktijkervaring met moraal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17036

Gast
edit: heb de percentages gezien, maar nog steeds benieuwd naar mensen met praktijkervaring met moraal
Opzich merk je er niet zo heel veel van als je rond rang 200 zit. Maar de top 10 moet er wel rekening mee houden. Daarnaast is het met internen van kleinere spelers heel vervelend als je zelf 1,5 mil punten heb (heb ik zelf niet op een wereld met moraal maar alliantiegenoten hebben er wel last van).
 

DeletedUser

Gast
Hmmmm. Lijkt me een hele leuke wereld.. Met moraal kan ik wel leven. De snelheid is heel mooi :) En die nieuwe manier om te veroveren lijkt me leuk. Ik heb daar nog nooit mee gespeeld. Ben erg benieuwd :)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat precies een vrij nutteloze en contraproductieve bedoening, dat moraalgedoe. Je schrikt er de topspelers (note voor innogames: degenen die er geld aan uitgeven) mee af, en de spelers die het dient te beschermen interesseert het zich helemaal geen fluit want die mannen hebben doorgaans toch geen flauw idee van wat er allemaal gaande is in de wondere wereld van grepolis.
 

DeletedUser

Gast
edit: heb de percentages gezien, maar nog steeds benieuwd naar mensen met praktijkervaring met moraal

Ik heb er niet zoveel last van, enkel in het begin zal je er soms tegenaan lopen. Ik heb het idee, hoe langer de wereld, hoe minder last je van het moraal hebt.
 

DeletedUser12379

Gast
Ik heb er bijna nooit last van (van de moraal) . Enkel als ik intern kleinere spelers overneem, kan ik daar soms wel eens uitzonderlijk lang mee bezig zijn.
voor de rest zorg ik dat de speler die ik aanval meestal iets groter is dan mij of juist iets kleiner.
 
Bovenaan