• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Bhrytos

DeletedUser24113

Gast
Je weet toch wel dat jouw mening niet telt omdat je een of ander homoerotisch profielplaatje hebt?
Deze wereld is een mooie kans voor een grote groep spelers om te winnen.
Ik denk dat inno een goede stap zet in de richting van het meer spelers aan zich binden!

Ok ... ik ben er blij mee dat jij even eigenhandig bepaald dat mijn mening niet relevant is. Maar als jij niet weet waar mijn profelplaatje op slaat heb je sws geen smaak, dus ben je het misschien helemaal niet waard om mijn mening te mogen adoreren.
 

Gamergirl101

Hopliet
De reden waarom de combo tussen normale starttijd en 40 spelers voor een domi wereld niet leuk is is omdat het eindspel meteen is afgelopen zodra het begint als je spelers te veel tijd geeft met hoog ledenaantal.

Je kan bijvoorbeeld 40 speler allis hebben waar domi na 90 dagen begint, dan heeft waarschijnlijk nog geen enkele alli de 40% gehaald en zal er een domi strijd zijn van 1-2 maanden om % in domi gebied te veroveren. Het geeft kansen aan de nummer 2-x van de wereld om wakker te worden en iets te gaan doen tegen de nummer 1 die steeds meer in de buurt van 40% komt


- Hoe meer tijd tot eindspel, hoe meer steden spelers hebben als eindspel begint
- Hoe meer spelers per alli, hoe meer steden elke alli heeft als eindspel begint en hoe minder verschillende allianties er zijn

Tenzij je wilt dat de nummer 1 alli, bij begin Domi meteen de laatste stand aanzet en 2 weken later de wereld gewonnen hebben, moet je dus of domi eerder laten beginnen, of aantal spelers per alli verlagen zodat het meer tijd kost om 40% van de domi steden te veroveren. Het lijkt bijna alsof mensen het Domi eindspel gewoon niet willen spelen, aangezien ze instellingen willen waarbij het eindspel al klaar is voordat het begint.
 

Gamergirl101

Hopliet
Iedereen weet dat allianties die gevormd wordt door random mensen aan te nemen, de grootste kans op winst hebben. Zoveel moeite is het niet om 5 min de tijd te nemen om je solli op een andere wereld te versturen als je dan in een alli kan komen waar zo geweldig gerekruteert wordt.
 

Kladdie77

Slingeraar
Is er een ervaren & actieve alliantie die nog recruit voor Bhrytos?

Ik ben zelf erg actief en ik weet hoe alles tot in de puntjes in zijn gang gaat.
Ik ga wel een nieuwe account maken voor deze wereld, want Grepolis biedt helaas nog steeds geen opties aan om je naam te veranderen. Maar hier ga ik meteen een boel goud op halen hehe

Contact:
-Bericht naar RedArk007 op Abdera
-PM op Discord naar Bierhaai | Addie#0798
 
Bovenaan